Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Keyif Sulanması (2012) - Kısa Film Merhaba,Ankara Üni. İLEF. Radyo TV bölümü öğrencilerinin bir filmi. Paylaşmak ve yorumlarınızı öğrenmek istedim. [vimeo][/vimeo] |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Neden Askere Gittiniz? (kısa film) MiloFx- gorüntüyü olabildiğince sıradan,cocukluğumuzda oynadığımız,en ucuz oyuncak askerlerden oluşturmak istedim ki konuşmalar ve sesler daha vurucu olsun istedim.Sıradan ve niteliksiz oyuncak askerl... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
128mb ekran kartı ile film merhabalar öğrenciyim ve kendime film izlemek ve ufak çapta araştırmalar yapmak için netbook alıcam (Aspire One D250 Intel Atom N450) ekran kartı 128 mb kapasite 250gb hdd sizce film izlerken sorun ol... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
14 yıl önce |
|
Satilik Glidecam SMOOTH SHOOTER GLIDECAM 4000 PRO ILE Steadycam mi satiyorum ayrica Manfrotto pro Video tripodlarim ve HDMI DSLR monitorlerde mevcut toplu alimda indirim yapabilirim,,,, Vocas Mattebox followfocus ne ararsan var elimde yurtdisina gidecegi... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: Neden Askere Gittiniz? (kısa film) iLK Olarak bu kadar kısa sürede izleyip fikirlerini paylaştığın icin teşekkür ederim. Benim ve cekip kurguyu yapan arkadaşın dışında 4 kişi daha ses kaydını aldık ancak sadece ikisini kullanabildim.o ... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Neden Askere Gittiniz? (kısa film) " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Twixtor Denemesi (Meyra Kam) Elinize sağlık ve geçmiş olsun. Önce olumlu noktalar: Uğraşmışsınız ve aslında değişik bir şeyler yapmaya çalışmışsınız. Yani konu ve içerik net değil ama mantık beklentisi olmaksızın bakıldığında den... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Twixtor Denemesi (Meyra Kam) Evet arkadaşlar Çizgifilm Sinema Topluluğu olarak Türkiye'de çok fazla kullanılmayan bir tekniği denedik. Buyrun izleyiniz iyi-kötü her türlü yorumunuzu bekliyoruz. " onclick="window.open(this.href);... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Motion Capture Sistemini Kurduk Infiniteframes Motion CaptureSirketimiz bunyesinde 2 yili askin suredir yapmis oldugumuz ar-ge calismalari sonucunda hareket algilama teknolojisinin alt yapisini gelistirmis bulunmaktayiz. Yaptigimiz... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
14 yıl önce |
|
Re: Ankara - Ekip Arayışı 2012 Oyunculuk konusunda yardıma ihtiyacınız olursa dahil olmak isterim.Deneyim olarak Ankarada çekilen üç dizide yardımcı rollerde oynadım.Birazcık da after effects deneyimim var |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: DSLR ve Harici Ses Kayıt Senkronizasyonu Nasıl Yapılır? Evet 2 mikrofonla stereo kaydetmek çok iyi bir fikir. Dinamik mikrofon bile olsa iyi iş görebilir. Hocam bu fikir aklıma yattı. 2 dinamik mikrofon bulabilirsem kesin böyle yaparım. Miksajı çok tatlı o... |
Forumda Ses ve Kayıt |
14 yıl önce |
|
Re: DSLR ve Harici Ses Kayıt Senkronizasyonu Nasıl Yapılır? @sa71 Evet haklısınız ama belki bir ihtimal düşük gain'de kaydedip sonra sequencer'da ortam sesinin frekans aralığındaki sesi kısma gibi bir olay düşünmüştüm ama zor tabi. Öyle bi plugini evde ki kayı... |
Forumda Ses ve Kayıt |
14 yıl önce |
|
Re: Ankara'da yarım kalmış bir internet dizisi oyuncu istersen her türlü yardım ederim |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: DSLR ve Harici Ses Kayıt Senkronizasyonu Nasıl Yapılır? öncelikle ben tascam dr100 kullanıyorum, harici mikrofon olarak sony ve son derece kalitesiz osowa telsiz yaka mikrofonu kullanıyorum. Sonuçtan çok memnunum. Kaliteye inanan birisim asla kalitesiz ürü... |
Forumda Ses ve Kayıt |
14 yıl önce |
|
Re: GreenBox-Perde Hakkında? Çok çok teşekkür ederim... Saolun... |
Forumda Ticari Ürünler |
14 yıl önce |