Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Herkese selam, çok güzel ve faydalı bir forum hazırlamışsınız, ellerinize sağlık. Amatörce hazırladığım işleri paylaşacağım. selamlar |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Re: stop motion yapmak Merhabalar. Bende stop motionla ilgileniyorum. Bir kaç denemem oldu. Şimdi ciddi bir şey yapmak istiyorum.Çekim senaryosunu ve storyboardını hazırlayacağım. Fakat oyun hamuru kullanmam gerekiyor. Füme... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: DVD den .avi veya .mp4 gibi formatlara kaliteli çevirmek dvd nin içindeki vob dosyalarını Vegas açıyor zaten. avi ye dönüştürmeye gerek yok. eğer dvd'nin formatı farklıysa (içinde vob dosyaları yoksa) o zaman File -> import - > DVD Camcoder Disc yapıp... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
14 yıl önce |
|
DVD den .avi veya .mp4 gibi formatlara kaliteli çevirmek Merhaba , Arkadaşlar Panasonic m3500 kameram var , kamera kasete kayıt yapıyor ben bu kaseti dvd ye çektim , şimdi bunu mp4 veya avi formatına çevirmek istiyorum ama kaliteyi bozmamam lazım , daha önc... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
14 yıl önce |
|
Re: Sinema-TV bölümü kısa film ücret 5000'e çekelim herşey dahil |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Re: Haydi Film Çekelim! Merhaba oyuncu olarak projenizde yer almak isterim.. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Çalışma Arkadaşları Arıyoruz..!! Gerekli kadro tamamlandı teşekkürler. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
green box merhaba green box studyoda cekılmıs fır vıdeo yu baska bır vıdeoyla bırlestıremıyorum yardımcı olabılıcek kımse varmı edius 6 kullanıyorum |
Forumda Edius |
14 yıl önce |
|
Re: film sitesi için ortak arıyorum Değerlendiriyorum:) |
Forumda Konu Dışı |
14 yıl önce |
|
SATILIK SONY HDR-FX1E " onclick="window.open(this.href);return false; |
14 yıl önce | |
|
film sitesi için ortak arıyorum Merhaba arkadaşlar uzun zamandır film sitesi kurmak istiyorum daha önce kurdum fakat bu sefer site içerisin de 3 ayrı bir proje yer alacak hem kendi çalışmalarını çekip yayınlatmak isteyen arkadaşlar ... |
Forumda Konu Dışı |
14 yıl önce |
|
Re: edius 3 te .vob import sorunu çöplük beş para etmez çöplük amaçsızca her çöpten var bir allahan kuluda doğru düzgün cevap yazmamış VOP UZANTILI DOSYALARI PREMİERE ATA BİLİYORMUYUZ BUNUN İÇİN PLUGİN FALAN VARMI lütfen format değişi... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
14 yıl önce |
|
Re: REHBER - Kısa film yarışması için çektiğimiz film teşekkürler arkadaşlar 🙂 yorumlarınız bizim gibi amatörler için çok değerli bu işi bırakacağımızı düşünmüyoruz çünkü en önemlisi bu işten keyif alıyoruz, 1080p çözünürlükteki versiyonu da burada arkad... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
KİRALIK CANON EOS 5D MARK II VE SİNEMA EKİPMANLARI CANON EOS 5D MARK II VE LENS SETİ1.2 m KAMERA SLIDER ( ŞARYO )SHOULDER MOUNTMATTE BOXFOLLOW FOCUSSTEADYCAM3m PORTA JIB4.5m JIMMY JIB7” MONITORRODE MİKROFONSEKONIC IŞIK ÖLÇER3 ADET 800 WATT KIRMIZI KAF... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
REHBER - Kısa film yarışması için çektiğimiz film Meraba arkadaşlar, Gençliğin Gözünden Liseler Arası Kısa Film Yarışması için bu yıl çekip gönderdiğimiz filmimizi yayınladık, henüz ilk tecrübemiz film anlamında eksikliklerimizi ilerleyen zamanlarda ... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |