Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Karşı Hayat - No More filmi hicbir yerde bulamiyorum. nerede izleyebiliriz acaba? |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Ajanlar Firarda Fragman HD " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; 2 usta ADMAL ajanı karsıkarşıya. Aydın Adnan Menderes Anadolu Lisesi 10/F öğrencileri gururla sunar... (1... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Ankara Film Ekibi H.O.H Kısa Film. Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Hani derler ya film benim kafamda hoca diye 🙂 bire bir kafamdaki gibi olmadı tabi ki. Eksikliklerimi, eksikliklerimizi gördük. İlk tecrübeme göre çok çok... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
İlham Kaynağı Mini Jib " onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Daha iyisini görmedim.. |
Forumda Diğer Malzemeler |
14 yıl önce |
|
Zombie Diaries Fragman 1.0 HD Talihsiz bir öğrenci, zombilerle dolu bir okul ve yaşanan traji komik olaylar... Arkadaşlarla okulda öyle vakit geçirmek ve efekt denemek için yaptığımız bir çalışma. Absürt komedi tarzında olması pla... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: İÇ MEKAN VİDEO ÇEKİMİ İÇİN IŞIK ÖNERİSİ halojenin biraz önüne kumaş olarak ne tavsiye edersinzi peki |
Forumda Sinema'da Işık |
14 yıl önce |
|
SES AYARLAMA YARDIM Merhaba,Çekeceğim bir film için ses ayarlama programı istiyordum. Sesleri ayıracak (örneğin araba sesini çıkaracak), ses kontrolünü yapacak (insan seslerini belirginleştirme, yükseltme ve çevredeki se... |
Forumda Ses ve Kayıt |
14 yıl önce |
|
Re: Senaryomu çekmeyi düşünen olurmu ? bana gönderebilir misin? acilen düsük bütceli ama iyi bir yapima baslamam gerekiyor. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: Sonsuz Loop DVD Nasıl Yapılır? teşekkürler... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
İÇ MEKAN VİDEO ÇEKİMİ İÇİN IŞIK ÖNERİSİ İyi günler arkadaşlar iç mekan da video çekmek için nasıl bir ışıl kullanmam gerekiyor bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz ayrıca ışığı yumuşatma için ne cins bir kumaş kullanabilirim birde iç mek... |
Forumda Sinema'da Işık |
14 yıl önce |
|
Re: Senaryomu çekmeyi düşünen olurmu ? [email protected] ' a seneryonuzu gönderebilirseniz okuyup geri dönerim muhakkak. yeni birşeyler çekmek istiyorum teknik olanaklarım baya iyidir teşekkürler. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
İzmir de Slider Aranıyor 2 gün sürecek çekimler için dslr ile kullanılacak slider aranıyor? |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: Sonsuz Loop DVD Nasıl Yapılır? Merhaba, Peki bir avi dosyasına döngü yapabilir miyiz?USB giişi olan TV lere flash bellekten video oynatmak istiyoruz. Fakat bu videonun sürekli dönmesi gerekiyor. TV lerin tekrar oynatma özelliği yok... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
plustanbul - private shopping yeni açılacak olan bir private shopping sitesiyiz. " onclick="window.open(this.href);return false; adresini ziyaret edebilirsiniz. sitemiz henüz yapım ve içerik dolum aşamasındadır. her türlü giyim me... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
proje destek filmine gönüllü set arkası ekip aranmaktadır!!! İzmir'de ağustos sonu çekilecek olan bir filmde gönüllü olarak sette çalışacak arkadaşlara ihtiyacımız vardır.masraflar bana aittir.Bilgilerinize |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |