Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Youtube Giriş Çalışması - Yapım Aşaması ikinci aşaması." onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Re: fotoğrafın fotoshop u gibi video nun da video shop u var selam arkadaşlar...bende cok merak ettim video shop nedir ? arkadaşımıza bir şaka yapacağız onun yüzünü başka bir videoda oynayan arkadışımızın yerine koyup o yapmış gibi göstereceğiz ... böyle birşey... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
14 yıl önce |
|
Re: 3000 5000 arası video kamera tavsiyesi Bende zaten eos 550 d var.ama onda da odaklamak da biraz sorun oluyor ve ona alave ışık falan takılması gerekiyor.kendi başına bi düğün çekimi yapamam onunla yada yapmam.kamera tadını alamıyorum.vid... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
3000 5000 arası video kamera tavsiyesi arkadaşlar selamlar.ben düğün çekimleri için kamera almak istiyorum ama nasıl bişey alayım daha karar veremedim.ayrıca kameralardan da fazla anlamıyorum.kamerayı genelde dış çekimlerde kullanacağm.ışı... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: Youtube Giriş Çalışması - Yapım Aşaması teşekkürler. |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Youtube Giriş Çalışması - Yapım Aşaması Youtube kanalım için giriş çalışması yapıyorum.4 ayrı aşama yapıp birleştireceğim.İlk aşamayı tamamladım.Sesleri eklemedim çünkü tamamı bittiğinde kaç saniye sürecek emin değilim ve müzik ekleyeceğim.... |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
5000 TL civarı 0 yada 2. el kamera arıyorum 1- 0 olarak sony z-5 düşünüyorum tavsiye edermisiniz (z5 ayarında daha hesaplı yada özellikleri bakımından daha iyi olduğunu düşündüğünüz başka kamerada olabilir)2- 2.el olarak 5000 tl bütçeyi göz önü... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşbulduk 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Herkese merhaba.Müzik yapar,sinemayı sever ve ses teknolojileri ile ilgilenirim.Burada olmak güzel,selamlar. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Re: Canon Xa10 MTS Formatı Convert Sorunu Yardımlarınız için teşekkür ederim sorun çözüldü. |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
14 yıl önce |
|
Re: Amerika'dan uygun fiyata 1ürün getirebilirim Merhaba Cem, ben amerika'dan birkaç parça şey almak istiyorum. tam olarak nasıl yapabiliriz? senin alacağım ürünler üzerinden bir kazancın olacak m?olacaksa yazabilir misin ne kadar? teşekkür ederim. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: SATILIK MİNİ JİB örnek video güzel duruyo... 360 derece dönebiliyormu |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
profesyonel plastik makyaj yapımı ve malzemeleri merhabalar. profesyonel plastik makyaj yapımı ve malzemeleri hakkında kulaktan dolma değilde "emin" olduğunuz görüşlerinizi, fikirlerinizi ve gerçekten profesyonel olan malzemeleri nereden temin edebi... |
Forumda Sanat Yönetimi |
14 yıl önce |
|
Re: Canon Xa10 MTS Formatı Convert Sorunu Yardımınız için teşekkür ediyorum ama bu programı bulamıyorum. |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
14 yıl önce |
|
Canon Xa10 MTS Formatı Convert Sorunu Arkadaşlar Canon XA10 HD video kameram var fakat MTS formatında kayıt yapıyor. Aiseesoft MTS Converter ile 1920 x 1080 çözünürlikte Convert ettiğimde ise görüntüde bozulma oluyor. videolarımı convert ... |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
14 yıl önce |