Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Tek Bir Kamera Çekimi Sırasında Bir sürü Açı Ya daha dar bir açıyla çekerim olur biter hem daha hoş olur. 2 kamera ile çekmeyi bilmiyordu yönetmenler, iyi ki söyledin. Işık ve diğer set ekipmanlarını ne yapmayı düşünüyorsun istersen çöpe atalım. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
14 yıl önce |
|
Re: canon eos 550d ve kurgu formatı birde huffyuv diye bir kodekten bahsetmişsiniz. o kodeği premiere'e nasıl senkronlayacağım? |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: canon eos 550d ve kurgu formatı mpeg formatında çıktı al demiştiniz fakat sadece mpeg yok. mpeg2 var mpeg4 var. |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: İÇ SAVAŞ 2015 FRAGMAN bnce filmin ismi iç savaş 2015 olmasaydı sadece fragmanı izleyerek hiç bir şey anlayamayacaktık.. fragmanda 2015 yılında çıkan bir iç savaşı anlatmıyor sanki. ama yinede başarılı buldum merakla bekliy... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Gökhan Türkmen ''Bitmesin'' " onclick="window.open(this.href);return false; Hikaye/Yönetmen | Story - Director: Ali Demirel Görüntü Yönetmeni | D.O.P. : Hürcan Emre Yılmazer Yardımcı Yönetmen | Assistant Director: Elif Kalkan Ku... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: canon eos 550d ve kurgu formatı hm anladım. peki dslr kısmından sizin dediğiniz seçenekleri seçtikten sonra üstteki general ve tracks kısımlarında herhangi bir değişiklik yapmam gerekiyor mu kaliteyi arttırmak için? yani şöyle ki; ... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: cast-i olan mi var 🙂 Belden aşağı 5.sınıf komedilerin gişede rekorlar kırdığı, aptal komedilerin tv'de epeyce rayting aldığı bir dönemde, kara mizahın anlaşılmasını beklemiyorum.. Aslında bu film oyuncuların ve sinemacıla... |
Forumda Kısa Metraj |
14 yıl önce |
|
canon eos 550d ve kurgu formatı İyi akşamlar arkadaşlar. Bitirme projesi için uğraşmaktayım ve yardımınıza ihtiyacım var. Makinemi, modelini ve videoları çektiğim formatı aşağıda belirttim. Amacım çektiğim videoları premiere'de uygu... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: ANK: Boom Mikrofon ve Boom Pole Aranıyor Alındı.. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
eski 35mm/16mm yesilcam filmleri Araniyor merhaba arkadaslar uzun zamandir 35mm veya 16mm olarak eski yesilcam filmleri aramaktayim elinde olan varsa ve satmak isterse satin alirim. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Re: premiere de kalite sorunu ve ekranı bölmek bazı videolar 768*576 bazıları 720*480 ve 720*576 da var perde boyutları ve projeksiyon isteğe göre talep edilebiliyor. Bende optimum bir çözüm için neler yapılması gerekli onun hakkında fikir sahi... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
premiere de kalite sorunu ve ekranı bölmek merhaba, tek projektörle yansıtılacak bir iş için, daha önceden export edilmiş videolar örnek olarak 3 e 3 : 9 video oynayacak şekilde montaj karesine konsa, boyutlarla oynandığı için kalitede düşme ... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Müzik yapma programı Merhaba.Pro tools,Cubase,Logic,Ableton live,Repaer gibi müzik yapabileceğiniz(kaydedip,düzenleyip,miksleyebileceğiniz) bir çok yazılım mevcut.Eğer aklınızdaki enstrümanları kaydetme yoluna giderseniz,... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
14 yıl önce |
|
renderdan sonra.... selamlar renderdan sonra görüntüyü izlediğimde sanki hızla giden bi arabadan çekilmiş gibi objelerin arkasında bi iz kalıyor gibi görünüyor bu nedendir acaba ve çözümü nedir saygılarımla |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
ANK: Boom Mikrofon ve Boom Pole Aranıyor Başlıkta belirttiğim gibi acilen NTG2 yada türevi bir Shotgun mikrofon ve Boom pole e ihtiyacım var. Bir film çekiminde kullanılacak. Telefonla ulaşırsanız daha hızlı haberleşiriz. 0532 462 85 44Andaç |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |