Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Senarist Hobi olarak yapacağınız kısa filmlere ücretsiz senaryo yazarım. [email protected] |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Senaryolar İngilizce'ye çevrilir Senaryo çevirisi yapmak bambaşkadır. Cümlenin duygusunu yansıtmak için bazen tamamı ile başka bir cümle yazmak gerekebilir. Direkten dönen, yarışmalarda elemelerden geçemeyen filmler oldu. Senaryonuz... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: Ev Sahibim 20. sefer falan izlediğim için bir kaç kusur buldum.Kamera ilk sahneden başlamak üzere bir kaç açıda titriyor.bir de sanırım alt kat komşunuz emekli bir çiftti kıvırcık saçlı oyuncu sesini pek yükselt... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Temiz Futbol İstiyoruz Eleştiriler için hepinize teşekkür ederim.Kamerayı ilk defa elime aldım desem yeridir.Ben kamera açılarından çok görmek istediğim sahneyi oyuncunun yansıtabilmesi işinin peşinden koşma taraftarıydım.Y... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: kısa filmim(fragman) yorumlarınız için teşekkür ederim... canavar animasyonunu 3d studio max'te yaptım... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
kısa filmim(fragman)
|
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Orkestra müziği yapmak için hangi program? Vienna symphonic library ve miroslav philharmonik'de süperdir. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
14 yıl önce |
|
Re: bu film icin yardımcı olurmusunuz.. yok dostum bu diildi..cift var evli.. evli bir cift var.. kadın gayet cirkin.. ilişkiye giremiyorlar kadın doktora falan gidio pek hatırlamıyorum..sora genc baldızı geliyo ona asılıyo adam.. bukadarın... |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
bu film icin yardımcı olurmusunuz.. arkadaslar meraba.. bi film arıyorum.. 2005 senesinde izledim.. film ispanyolcaydı muhtemelen ispanyol filmi.. türü komedi.. konusu şöyle:karı koca var. kadından oturu ilişkiye giremeyen bir cift. cok... |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Re: Ev Sahibim İzlediğimden beri evsahibine sırtım dönük yürüyemiyorum 😀Eline emeğine sağlık. |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Temiz Futbol İstiyoruz İlk kısa film denemem, bana yardımcı olan arkadaşlar ve çocuk oyuncumuzun emeği büyük. |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Filmde Koyu ,Siyah , Mat Görünümü Yardım ! Arkadaşlar Kısa Film Çekliyorum Adobe Premier Çok İyi Olmasada Kullanıyorum Ama Film Görüntüsünde Filmin Geneli Koyu Ama Sadece Bazı Rekler Canlı Çıksın İstiyorum. Örnek ; Suskunlar Dizi Gibi Nasıl Y... |
14 yıl önce | |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Çok geç fark ettim burayı:) Merhaba arkadaşlar.. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Reji Kostüm Sanat Asistanı Arayanlar Merhaba Ben sinema sektöründe çalışmak istiyorum.Bu alanda eğitimim yok ama İşleyişi az çok biliyorum. 3. asistan olarak başlamak istiyorum reji kostüm yada sanat ekibinde. Kolay öğrenen bir yapım va... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: güzel kamera kullanmak dedem 60 yıldır saz çalıyor, 1halen kendini geliştiremedi. Çekmekle olmaz, izlemekle olur. Önce öyle karnını iyi doyuracaksın ondan sonra çıkacaksın yola. alimallah yolda aç kalır, milletten yemek dil... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
14 yıl önce |