Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: kısa film senaryomu çekecek olan? Bu ne ya? Bu iş yapmazki sevişme sahnesi bile yok. Herşeyi hatırlıyor, birtek o işi hatırlamıyorlar. Zıck olmaz bu.Bak ben daha güzelini yazayım: Zengin bir adam. Stefan zıvayg gibi aşırı duyarlı yani... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Re: After Effect ile denize birkaç savaş gemisi yerleştirmek Buralara yeni düştüm abiler, harbiden bişey bilmiyormuşsunuz. Şu anki bilgilerimle ben bunu kolayca yapabilirim. Denizi de yaparım, gemiyide yaparım, ateş de ettiririm, dumanınıda üfletirim yani. Ama... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
14 yıl önce |
|
Re: Ajanlar Firarda Fragman HD Yorumlar için teşekkürler 😀 |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Satılık Sony HDR-XR550V Daha üst modele geçiş yapmak istediğim için satıyorum, makine yaklaşık 1 seneliktir, fakat çok az kullanılmıştır. NTSC sistemdir, detaylı teknik özellikler için; " onclick="window.open(this.href);retu... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
14 yıl önce |
|
Adobe Premiere'de MPEG sorunu. Arkadaşlar pek hakim olmadığım Adobe premiere'de karşılaştığım bir sorunu sizlere danışmak istiyorum. Premiere'de video birleştirmek istiyorum fakat mpeg uzantılı bir videoda sorun çıkartıyor. Adobe P... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: 3 Kasım Yibo'da Hayat-Kars hocam van iyidir... seninde yaşadığın sorunları hemen hemen bende yaşayorum bu sene depremler maalesef moralimizi bozdu... bide evliyim eşimde istanbulda okul öncesi öğretmeni inşallah bu sene eş dur... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Kısa film mekanı olarak hapishane Merhaba arkadaşlar, Foruma yeni katıldım, umarım konu başlığını doğru yere açmışımdır. Kısa film hazırlığı içerisindeyiz ve mekan olarak bir hapishane koridorunu kullanmamız gerekiyor. Böyle bir yeri ... |
Forumda Sanat Yönetimi |
14 yıl önce |
|
Re: Fransız formatta senaryo... eyvallah sağolasın... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: şaka yazabilecek kişiler aranıyor Bende attım 2 tane şaka bilginiz olsun... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Fransız formatta senaryo... Selamun Aleyküm;Arkadaşlar,senaryo yazma işiyle bayadır ilgileniyorum.Baya da senaryo yazdım.2 Saatlik bir film senaryom bile var.Ancak,ben Amerikan formatı ile word'de rahatlıkla yazıyordum.Bir yarış... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: 3 Kasım Yibo'da Hayat-Kars Hocam ellerinize sağlık... bende sizin gibi erkek okul öncesi öğretmenim... bende van /özalpteyim... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
İyi Düzeyde Video Editörlüğünden Anlayan Kişiler Aranıyor Merhabalar, Bu konuyu açma sebebim, sahibi olduğum genel foruma video işinden iyi anlayan kişiler aramamdan dolayıdır. Bu foruma gelip yöneticilerimize bu talebimi ilettim ve kendileri beni kırmayıp b... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Re: Haydi Film Çekelim! Bu haftayla ilgili önerileriniz nelerdir arkadaşlar? arkadaşlar burdaki ekip kararınız netleşir netleşmez beni arayın buraya takılamıyorumbi gün belirleyin mekan seçin beni arayın buluşup neler yapabi... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: Haydi Film Çekelim! arkadaşlar burdaki ekip kararınız netleşir netleşmez beni arayın buraya takılamıyorumbi gün belirleyin mekan seçin beni arayın buluşup neler yapabilceğimize karar verelimhaydi rasgele0534 927 83 32 |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: Çorbada tuzumuz olsun.. Merhaba arkadaşlar,Ortamın havasını solumak ve deneyim kazanmak için Canon 550d kamera artı 50mm 1.8 lensim ile çekmek istediğiniz projelerinize dahil ola bilirim. İrtibat için özel mesaj ata bilir ya... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |