Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: İsmini bir türlü bulamadığım bir film Maalesef aradığım film bu değil arkadaşlar. Oyuncuları da çok net hatırlamıyorum. Çok sahne değişimi yok genelde gece swatın eve girmeye çalışmasıyla geçiyor. Bir de dediğim gibi bir Cd var Cd kapağın... |
14 yıl önce | |
|
İsmini bir türlü bulamadığım bir film Film kültürü süper olan arkadaşlara : filmin başlangıcında bir kız ve erkek kardeşi alışverişe çıkıyorlar. Cipi kız kullanıyor. Bu arada 2 tane çocuk kız görüyor ve ona asılıyorlar. Hatta erkeklerden... |
14 yıl önce | |
|
Re: Srt dosyası yazabilecek gönüllü bir arkadaş Yazabilirim. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Lovefield " onclick="window.open(this.href);return false;" LOVEFIELD (Short Film by Mathieu Ratthe) |
Forumda Kısa Metraj |
14 yıl önce |
|
Re: Bir Resimi Kendi Ekseninde Döndürmek Arkadaşlar bende de aynı sorun var ama ben yapamadım. Transformdan rotation'ı uyguluyorum ama hiç bir fark yok.. Yardım edin lütfen.. |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Re: avidde türkçe yazma problemi iyi günler herkese bir konuda çözüm bulamadım ve deneyimli avid kullanıcılarına bir konuyu danışmak istiyorum.Avidi kullanmaya başlayalı birkaç ay oldu ancak şuana kadar ihtiyacım olmadığı için hiç ti... |
Forumda Avid |
14 yıl önce |
|
avidde türkçe yazma problemi iyi günler herkese bir konuda çözüm bulamadım ve deneyimli avid kullanıcılarına bir konuyu danışmak istiyorum.Avidi kullanmaya başlayalı birkaç ay oldu ancak şuana kadar ihtiyacım olmadığı için hiç ti... |
Forumda Avid |
14 yıl önce |
|
Re: Ekip ve Ekipman Bir arkadaşta ses konusunda yardımcı olabileceğini söyledi. Seninle görüşmek isterim. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Ekip ve Ekipman İyi günler arkadaşlar; En yakın zamanda çekmeyi düşündüğüm 1 dakikalık kısa filmim için ekip ve ekipman arayışındayım.Yazdığım senaryo tek mekanda geçecek olup, tahminen yarım günde çekilecektir.Ekipm... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere CS5'te CUDA'yı Aktif Hale Getirmek Ben ekledim Mercury Playback'ide GPU Acce. aldım GpuSniffer filanda onaylıyor en son sürüm driver yüklü ama hala export/render ederken deli gibi CPU harcanıyor normal midir |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Handycam ile Uzun metraj? Kamera bu. CX560VE Full HD. " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Handycam ile Uzun metraj? Merhabalar. Ben sony mağazasından handycam hakkında şöyle bir bilgi aldım personelden. Handycam ile Lost'u çektiler, uzun metraj film çekip 35mm bobinlere aktarım yapıldı. gibi bilgiler verdi bana ve ... |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Re: Sinema Televizyon Okumak yada Okumamak? Yeni mezun olarak belirtmeliyim ki bölüm okumak çok önemli çünkü okulda size herkesin öğrenebileceği pratikten çok işin teorik kısımları öğretiliyor. Bunu sadece okumalarla kazanmanız namümkün. Hocal... |
14 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Televizyon Bölümü Hakkında Sorular Merhabalar..Başlık uzun zamandır aktif değil ama umarım ilgilenen çıkar. Bu yıl sinema tv okumak için çok zor bir karar vererek okulumu bıraktım. Puanıma göre bütün okullara girebiliyorum. İki okul ar... |
Forumda Konu Dışı |
14 yıl önce |
|
Time Code Tutmak Merhaba arkadaşlar, RTS mezunuyum. Şuan ulusal bir kanalda yayınlanan bir dizide rejiye girdim çift kamera time code tutmam isteniyor. Daha önce yapmıştım aslında. Nasıl tutulur biliyorum. Ancak beni... |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
14 yıl önce |