Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Dostlar aranıyor. (Dost musun? Ne duruyorsun dal içeri.) "en azından orta düzeyde bir film izleyicisi olun. " En azından böyle olduğuma inanıyorum ben dost olmaya talibim. 🙂 |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Premier cs5 uzun süren render sorunu nasıl çözülür ? 3-5 sn bir video bölümüne bir effect atıp render sonucunu beklemek 6-7 dk. sürüyor.Etkinlik monitöründen bakıtığımda işlemcinin max. %30 performansta çalıştığını, 5 gb boşta ram olduğunuve nadiren 1-2... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ile İlgili Genel Sorular Slmlar Ben daha önce bu başlıktaki bir arkadaşın da önerisi üzerine deneme yanılma yaparak bilgisayarıma premiere cs4 ü yükledim. Elimde daha önceden fotoğraf makinem ile çekmiş olduğum videolar var p... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Forum HatıRası-2006-2007 video özeldir diyor youtube :/ |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: İlker CANİKLİGİL ve Kısa Film Dobra dobra konuşmuş haklı ben kısa film çekerim evet sonra uzun metraja geçerim mantalite bu. Gelgelelim ki uzun metrajı ne kadar izliyorlar salonlarda. Açık açık belirtmiş zaman ayırmazsanız filmini... |
Forumda Makaleler |
14 yıl önce |
|
Re: Dostlar aranıyor. (Dost musun? Ne duruyorsun dal içeri.) Senden önce açılan konuya göz gezdirirsen aynı durumda olduğumuzu görürsün.Senin aksine bende görüntü yönetimi konusunda kendini geliştirmeye çalışıyorum.Tanışmak ve yazdıklarını dinlemek isterim. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: İstiklal Caddesi Teşekkür ederim sağolun arkadaşlar. intercapiller haklısın sonu yanıltıyor insanı. Hem müzik konusunda hem de görüntü stoğu konusunda sıkıntı olunca böyle oldu ama daha iyisi olabilirdi tabiki de. Dah... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Silinebilir Silinebilir |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
14 yıl önce |
|
Re: Dynamic link sorunu madem bu sadece production premium da çalışıyor o zaman neden bu linki koymuşlar buraya? |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: After Effects,Vegas, FinalCut Hangisini tavsiye edersini adobe ürünlerine sadık kalın... |
Forumda Kurgu |
14 yıl önce |
|
İstiklal Caddesi " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: İş İlanları Yeni baslayacak olan bir televizyon projesi icin olusturulacak senaryo ekibine 3 senarist araniyor. İlgilenenler [email protected] adresine ozgecmis, deneme ve iletisim bilgilerini gonderebilirle... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Senaristler araniyor Yeni baslayacak olan bir televizyon projesi icin olusturulacak senaryo ekibine 3 senarist araniyor. İlgilenenler [email protected] adresine ozgecmis, deneme ve iletisim bilgilerini gonderebilirle... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ile İlgili Genel Sorular İlgilendiğiniz için teşekkür ederim HDSLR üzerinde birşeyler yapmak istiyorum aslında ama arkadaşımın bilgisayarında da bu işi yapabilirim. Şu an için kendimi geliştirmek adına bana yeter galiba bilgi... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Adobe Premiere ile İlgili Genel Sorular Selamlar arkadaşlarBen premiere'i yeni öğrenmeye çalışıyorum. Forumda pek aktif değilim, yanlış yerde yazıyorsam affola... Daha önce bir arkadaşım kısa filmde düzenleme yaparken programa biraz göz aşi... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |