Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Panasonic AG-HMC70 bütçeye ve yaptığı işe bakarak fiyat performans ve hizmet açısından makıneyı kullanan şahısta becerikli işini iyi yapansa her kameraya kafa tutacak kadar iyi görüntüye sahip. Kamera deyil kullanan ön... |
14 yıl önce | |
|
Toprağın Çocukları Filmi 14 Eylül 2012'de Sinemalarda Toprağın Çocukları Filmi 14 Eylül'de Sinemalarda Toprağın Çocukları Filmini hangi sinemada izlerim Fragmanı izlemek için burayı tıklayın Facebook sayfası takip etmek içinTwitter sayfasını tak... |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Selam dostlar. Hastalıklı ruhumla kısa zamandır kısa filmciliğe bağlanmış ve milyon tane hikayenin içinden adam gibi bir film yapamamış biri olarak aranıza katılmaktan onur duyuyorum. İyi olan her şey... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Re: Türk Yapımı Aksiyon Filmi KONUSUZ!!!!!!!!!!! Bu da benden 🙂 |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
1500 tl Limitli toplama Bilgisayar Önerisi Merhaba arkadaşlar,Çok fazla premiere, photoshop, illustrator, sanaltur programları (auto pano vs..) ve anime studio kullanılacak. Belki ileride 3dmax'da olabilir. After effect az da olsa kullanılacak... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
14 yıl önce |
|
Re: Film Çekmek , Film Çekmek , Film Çekmek Bundan iki yıl önce radyo tvye girmiştim. ses hocası açıkça bize şunu dedi-bakın gençler size karşı açık olacağım. Bu sektör 2000 yılında elemana doydu. bende kendime döndüm ve-Ee o zaman biz burada n... |
Forumda Makaleler |
14 yıl önce |
|
Re: Bay Rüyaperest(mr Dreamer) sadece gözün açıkken dünyayı görüyorsan bir körden ne farkın olabilir ki. dünya yalnızca bir insanın etrafında dönmez ama çoğumuz yalan yok kendimizi özel görürüz görmeliyizde zira 'kendini beğenmeyen... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Bay Rüyaperest(mr Dreamer) saman çöpü gibi her yelden titrersin Dağ bile olsan bir Saman çöpüne değmezsin .Mevlana. |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Bay Rüyaperest(mr Dreamer) başta ben çektim. dialoglar başladığından itibaren ben çekmedim. mantık şuydu insanlar kendini farklı sanar aslında çoğu sıradandır. karmaşık olarak farklı ve zeki olduğunu düşünürler mevlana'nın sözü... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Bay Rüyaperest(mr Dreamer) İlk çektiğim kısa filmimdir. Piranha kamerayla çekmiştim. Radyo ve tv bölümünü okurken epeyce devamsızlık yapmıştım. onun üzerine hocaya yaranmak ve sınavlara beni alması için bu filmi çekmiştim göste... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Exportta boyut sorunsalı? 640*480, 14 fps, kısaca 5mp'lik cep telefonu kamerasıyla çekilen videolardan oluşan belirttiğim gibi 13 dk'lık bi çalışma.çalışmanın bazı yerlerinde videoların kendi sesleri var, kalan yerlerde de ay... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Exportta boyut sorunsalı? Merhabalar.Premiere CS5 ile boyutları küçük mp4'lerden oluşturduğum 13dk'lık bi çalışmanın export ettikten sonraki boyutu 3 GB gibi devasa bi seviyeye ulaşıyor. Pek fazla bilgim olmadığı için yetersiz... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Eskişehir ve zamanla türkiyeye yayılacak bir ekip düşünc acaba sonuç ne oldu çok merak ettim.not: eskişehirdeyim. |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
acillll BURSA - Montaj ve kurgu konusunda tecrübeli- Üniversite mezunu olmak tercih sebebidir. - After effects uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak tercih sebebidir ARANAN GENEL ÖZELLİKLER: - İldışı seyahat pr... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
EXPORT Sorunu Arkadaşlar Merhaba, Foruma yeni üye oldum.Adobe Premiere Pro CS 6 kullanıyorum. Yaklaşık 1 Haftadır EXPORT Sorunu yaşıyorum.TRT1 HD'den kaydettiğim filmi düzenleyemiyorum.1920x1080 çözünürlüğünde MP4 ... |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |