Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: After Effects ile ilgili bütün sorunlar hayır farklı versiyon kullanmıyorum . |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Re: Senarist arkadaşlar bir fikir verin... bulaşmaktan korkmadım desem yalan olur korkut bu fikri geliştirebilmek için eğitim şart demiyorum ama kafa lazım be kanka |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: After Effects ile ilgili bütün sorunlar Yazı yazıyorum. eskiden sağ sola oynatma yaparken yazıyı normal çevresinde kırmızı noktalar oluyordu şimdi iste mektup şeklini alıyoreski haline nasıl alabilirim ?Teşekkürler |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Fotoğraf yerleştirmek Hemen hemen herkes denk gelmiştir. Fotoğraflar arka arkaya gelerek simetrik olmayan bi şekilde teker teker arka planda yerini alırlar. Acaba bunu hangi şekilde yapabiliriz ? |
Forumda Adobe Premiere |
14 yıl önce |
|
Re: Kısa Film Ekip Oluşumu bende hobi amaçlı resim çekiyorum,ama sinemaya ilgim daha büyük.Öyle elimden ne gelirse yaparım diyebiliyorum çünkü henüz film adına ne iş yaparım bilemiyorum. ama ''sana bile yer var gel'' diyen vars... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
blackmagic blackmagic kullanan arkadaşlar kamera hakkındaki eleştirilerinizi alabilirmiyim iki adet almayaı düşünüyorum |
Forumda Kamerayı Bulmak |
14 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film brokeback mountain yön:ang lee hep önyargıyla izlemeye bir türlü elimin gitmediği filmi sonunda izledim ve müthiş bir hikaye anlatımı gördüm! kesinlikle çok dokunaklı! |
Forumda Uzun Metraj |
14 yıl önce |
|
Re: Senaryosuz Film Olurmu? Arkadaşlar,senaryosuz film olur diyerek yazmış olduğunuz mesajları okudum.Bana göre senaryosuz film olmaz.Yönetmen seti kuruyor,nereye kuruyor.Örneğin bir evin odasına kuruyor.Neden belediye tuvaletin... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: Senaryosuz Film Olurmu? Senaryosuz film oldu bile. Hemde türkiyeden. hemde uzunmetraj. hemde adı FİLM. üstüne amerikadan bide avustralyadan en iyi film ödülü aldı. Kerem Topuz tamamı doğaçlama olarak senaryosuz film çekti bu... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Re: Türk Yapımı Aksiyon Filmi KONUSUZ!!!!!!!!!!! Bu arada film baya meşhurmuş, Bu çocuğu tanıyan var mı? 2009'da yapmış. Şu an ne yapıyor? " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Eski bir TRT dizisi Yaniliyorsunuz... Kulyutmaz dizisi 1995 sonunda basladi, 1997 Mart ayi sonuna kadar devam etti... Toplam 78 bolum cekildi... Kulyutmaz bittiginde Matrix daha yoktu yani... |
Forumda TV Yapımları |
14 yıl önce |
|
Re: Panasonic AG-HMC70 film ve görüntü yada fotograf sanattır sizin gibi adamların bu sektörde ne işi var anlıyamadım takoz denıyor buralarda sizin gibilere bu forumda sizin gibilerin olması çok büyük talihsizlik ????????... |
14 yıl önce | |
|
Re: Panasonic AG-HMC70 anlama kablieyitiniz yada anlama yeteneginizi tebrik ederim çok başarılı genetik mucize deniyor sizin gibilere yada şöyle söylüyeyim insan görünümünde h............ van sınız yada şunu demeliyim yara... |
14 yıl önce | |
|
Re: 1500 tl Limitli toplama Bilgisayar Önerisi sahibinden.com bilgisayarları işimi görmez. şu anki laptopum bu özellikleri ikiye katlıyor ama render alırken canım çıkıyor. bu yüzden sanırım işime yaramazlar. i5, i7 işlemci, ssd disk işletim siste... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
14 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Selam dostlar. Hastalıklı ruhumla kısa zamandır kısa filmciliğe bağlanmış ve milyon tane hikayenin içinden adam gibi bir film yapamamış biri olarak aranıza katılmaktan onur duyuyorum. İyi olan her bur... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |