Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Aksiyon koreografisi ve Silahlı-silahsız stunt eğitimleri Merhaba, adım Ilker Can Karagülle, Kuzgun Akademi adıyla 2007 yılında kurmuş olduğum Tarihi kılıç kullanma sanatı ve sahne koreografisi derneğinde aksiyon sahneleri icin donanımlı stunt oyuncuları yet... |
Forumda Duyurular |
14 yıl önce |
|
Türk işi tarihi aksiyon çalışmaları - Kılıç Dövüşü Showreel Merhaba, Adım Ilker Can Karagülle, Kuzgun Akademi adıyla 2007 yılında kurmuş olduğum Tarihi Kılıç Kullanma Sanatı ve Sahne Kombatı topluluğu ile yaklaşık 7 senedir faaliyetler yapıyoruz bunların aras... |
Forumda Arşiv |
14 yıl önce |
|
Re: Emek (Kısa Film-Senaryo) beğendim bunu 🙂 |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
14 yıl önce |
|
Acil Metin Yazarı ( Senarist ) Aranıyor.... Proje bazlı çalışacak televizyon metin yazarlığı alanında kendini geliştirmiş görsel kurgu düşünce yapısına hakim kalemine ve kendine güvenen bir TV metin yazarına ihtiyacım var ilgilenen arkadaşların... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Oyuncu Arıyorsanız Ben Hazırım Merhabalar. İsmim Furkan Akbulut, 17 yaşındayım 169 boyundayım 56 kiloyum. Eskişehir'de yaşıyorum lise 3. sınıf öğrencisiyim, ilkokuldan beri tiyatroyla ilgiliyim, 3 yıldır Yunus Emre Kültür Merkezi'n... |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: Güncel En İyi Donanım Önerisi. Güncelleme yapmamıştım hemen yapıp deneyeceğim. çok sağol |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
14 yıl önce |
|
Re: Güncel En İyi Donanım Önerisi. arkadaşlar selamben henüz yeni üye oldum ve doğru yere mi yazıyorum bu konuyu emin değilim. saatin de etkisi var tabi 🙂ben windows 8 e uyumlu bir montaj programı arıyorum. bu konuda bir önerisi olan, ... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
14 yıl önce |
|
Re: Kısa Film Ekibi Post Prodüksiyon alanında çalışıyorum |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: Manisa Post Prodüksiyon alanında çalışıyorum. Şu an manisadayım. Bu alanda ilgili arkadaşlarla çalışabiliriz |
Forumda Ekip Arayışı |
14 yıl önce |
|
Re: After Effects ile ilgili bütün sorunlar Merhaba ; Ben Puppet pin tool aracıyla koyduğum noktayı Null object'e bağlamak istiyorum. Bunu yaparkende aşağıdaki kodu kullanıyorum n=thisComp.layer("NullObject_Name");nullpos=n.toComp(n.anchorPoin... |
Forumda After Effects |
14 yıl önce |
|
Re: Okul projesi icin kamera Internette dolasirken su kamerayi gordum sizce uygunmudur? 3d cekimide varmis sanirim hd kamera olarak iyi gorunuyor birde sizin fikrinizi alabilirmiyim. Panasonic HDC-Z10000 |
Forumda Kamerayı Bulmak |
14 yıl önce |
|
Re: Okul projesi icin kamera tesekkürler hemen arastirmaya basliyorum. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
14 yıl önce |
|
Re: Selamlar Denizliden ! Hocam hepsine bakmam lazım! |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Re: Selamlar Denizliden ! 21 yy olmuş hala vampir var yahu 🙂 Hocam merak doğrultusunda çıkmıştır tabi.Öncelikle iktisatta arz/talep eğrisi düşünmek lazım. Ya benim zaten ünlü olma gibi bir derdim de yok :):):) Nerden başlamak ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |
|
Selamlar Denizliden ! Hocam selamlar.2 günden beri geziyorum bu film için burası biraz daha düzenli geldi forum olduğundan herhalde. Ben Yasin yaşım 23.Normalde muhasebeciyim ama bakmayın şu anda boştayım.Yaklaşık 3-4 ayda... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
14 yıl önce |