Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Kaşık (Fragman) emeğinize sağlık... süper |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: EMPIRE CITY süper kardeş |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Video Boyutu Merhaba arkadaşlar, Premiere Cs5 kullanmaya yeni başladım. Cs4 ' ü yeni öğrenmeye başlamıştım ki Cs5 çıktı. Cs5'in arayüzü daha karışık bu yüzden kavrıyamadım. İçeri aktardığım videoları, kendi boyut... |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: After Effects ile ilgili bütün sorunlar tşkler dostum. Bu free olan süreli galiba. |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
Re: After Effects ile ilgili bütün sorunlar Arkadaşlar cs6 tropcode pluginini nerden indirebilrim. Link vs yardımcı olurmusunuz. |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
Oyuncuyum Kısa Film Vs. Arıyorum. Merhabalar, Oyuncuyum.21 yaşımdayım.Vücut olarak oldukça sportif bir insanım.Görünüm olarakta fena sayılmam heralde.Oyunculuk yapıyorum.Kısa filmlerine oyuncu arayan arkadaşlarla çalışmak isterim.Para... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Bu Senaryoyu için yorumlarınızı bekliyorum (Uzun Metraj- Sin Arkaaşlar sinopsisi adresinde bulunan senaryo hakkında fikirlerinizi öğrenmek istiyorum. Saygılar. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Kültür Bakanlığı Amatör Proje ve Senaryo Diyalog desteği Merhaba;iki sorum olucak bilgisi olan varsa yanıtlayabilir mi?Yazar görüşünde iki ortak yazar mevcut ise bir tek ortak görüş mü yazıcaklar yoksa ayrı ayrı mı olucak?Bir de kısa film desteğinde senaryo... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: -Akustik- Seneryo Talebi betajans ve ilkersn 'ın önerilerinden sanırım bir şeyler çıkarabilirim. Aklında yine bir şeyler olan yazsa süper olur. Arkadaşlar sağolun. Çok teşekkürler |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
-Akustik- Seneryo Talebi Arkadaşlar Gümüşhane üniversitesi öğrencisiyim. 22 ocak tarihine kadar akustik adı altında bir seneryo aramaktayım. Bu benim ödevim hiç bir içerik bilgisine sahip değilim. Kafamda henüz bir kurgu oluş... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Kentsel Dönüşümle İlgili Senaryo Yarışması kentsel dönüşüm reklamımı kakabüs reklamı yazarım daha iyi |
Forumda Duyurular |
13 yıl önce |
|
Re: Karar Öncelikle emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Bir izleyici gözünden en başta ki diyaloglarda ki hırsızlık konuşmalarında durağınlık olmuş bence. Yüzlerinde mimik yok. Sonuçta kötü bir şey söyleyen i... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Atasay'a Gitmiş Kardeş ellerine sağlık sana yapılan yorumları görünce ben de iştahlandım bu da benim ilk reklam deneyimim aynı yarışma için 🙂 |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Filmin Anafikri/Teması Film: Sherlock Holmes Tema: Direkt olarak illuminati'yi hedef almış, Yalanlarından bahsediliyor ... |
Forumda Uzun Metraj |
13 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var yahu parasızlık zor be arkadaşlar ... |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |