Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: senaryoda fransız ( yeşilcam) formatı merhaba bende senaryo yazıyorum... ve artık bunu yapım şirketlerine göndermek istiyorum... hangi formatta göndermem daha doğru olur... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Dekor tasarım Uygulama Merhabalar ; Dekor tasarımı veya uygulamalarında benimle çalışabilirsiniz ;Kısa özgeçmişim ve işlerimden bazı örnekleri adresinden inceleyebilirsiniz. İyi çalışmalar |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Dekor tasarım Uygulama Merhabalar ; Dekor tasarımı veya uygulamalarında benimle çalışabilirsiniz ; Kısa özgeçmişim ve işlerimden bazı örnekleri adresinden inceleyebilirsiniz. ... |
Forumda Sanat Yönetimi |
13 yıl önce |
|
Re: pvc omuzluk-oldukça ucuz ve çok şekil 🙂 Aynısından yaptım ve deli gibi kullanıyorum (: |
Forumda DIY - Kendin Yap |
13 yıl önce |
|
Premıere ile ilgili problem için çözüm.. Selam Arkadaşlar elimde 130 mb bir video var.MPEG-4 Movie formatında.Ben o video' yu premıere attığımda kesim montaj işinde video KASIYOR Hangi formatta Adobe premıere 2 ye attıp. kesim montaj işini y... |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: "Amatör uzun metraj" olur mu? 550d ile film çekilmesi hakkında bir tartışma olmuş, amatör uzun metraj çekmek bence sanata saygısızlık falan olmaz. Sadece dağıtımını yapamazsınız o kadar. Ancak internette yayınlayabilir ya da festi... |
13 yıl önce | |
|
Re: Kaşık gerçekten çok uğraşılmış ve çok iyi kotarılmış bir filim... çok beğendim, tüm ekibi kutlarım |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: katafalk kısa film (hegel'in hazır sinopsisi) eleştirilerinizi esirgemediğiniz için tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
katafalk kısa film (hegel'in hazır sinopsisi) hegel'in paylaştığı sinopsislerinden biri olan KATAFALK isimli sinopsisine çektiğim kısa filmhegele teşekkür ederim... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: 8mm film aktarma Merhaba, Bu işlem çok hassasiyet ve özen gerektiren bir işlem. Güvenilir firma ile çalışmanızı tavsiye etmekle başlamak isterim. Burada bir eşi daha olmayan anılarınız sözkonusu. Yandığı yada koptuğu ... |
Forumda Diğer Yazılımlar |
13 yıl önce |
|
Re: Senaryo Aranıyor Bende tam aradığınız türden senaryo var . Filmin adı POLCAPONE (bentderesi polisiyesi) absürt tarzda polisiye komedi filmi Bu forumu yeni gördüm o yüzden yanımda yok bu gün yarın gönderirim senaryoyu. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: alınık handy35 mm adaptor [thumbnail]C:UserstuncayDocumentsIMG_1167.JPG[/thumbnail] |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: alınık handy35 mm adaptor fiyat konusunda tam olarak bir şey diyemeyeceğim ama bende handy35 v5 plus var.kadir abiden almıştım.fazla kullanma frsatım olmadı.ararsan görüşürüz.tel:05054431834 |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Video Boyutu Cs5 dersleri bulmak çok zor 🙁 Eski sürümün dersleri var. O da cs5'le alakası yok. Film Okulu'nun, premiere derslerinin linkleri hata veriyor. " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: Gerçekten Fazlası Değil Öncelikle foruma üye olalı çok olmadı ama bu benim ilk iletim. .Bir şeyler yazmadan önce dedim ki bir dur. Sürekli okudum izledim. hiç bir şey bilmiyordum, çok şey öğrendim, daha da öğrenilecek çok şe... |
Forumda Kurmaca |
13 yıl önce |