Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Biri Açık Olsun Senaryo / YönetmenGülan Tolan OyuncularHakan Yeni / Dilara Ortaguz Görüntü YönetmeniEmre Yavuz Sanat YönetmeniZeynep Duygu Yılmaz KameraEnes Cihangir Çaçan KurguGülan Tolan / Emre Yavuz Kurgu Asistanı... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: After Effects CS6 Kitabı Çıktı "Görsel Videolu Anlatım" Sesli anlatımlar mı yoksa sessiz dersler mi?Tanıtım videosunda ses olmadığı için soruyorum ?! |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
Re: www.kameraekipmani.com Online! hayırlı olsun site güzel olmuş ürünlerde ayrı güzellikte.. Çok Teşekkür ederiz. Beğenmenize sevindim. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Kendi Arkadaşlarıma Yapacağım Stand Up Teşekkürler herkese. onucuncu'den aldım bir senaryo ama sizin de sınıfta yapılabilecek esprileriniz varsa beklerim. 🙂 |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
www.kameraekipmani.com Online! Herkese Merhaba Öncelikle yeni açılan sitemizi ziyaret edip beğenmenizi umuyoruz Ağırlıklı olarak kamera ekipmanları üzerine hizmet vermekteyiz,başlıca ekipmanlarımız şunlar : Canon,Nikon DSLR Body'... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Kısa film için senaryo aranıyor Merhaba arkadaşlar, ilginiz ve fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Bir kaç gündür yoğun olduğum için sayfaya giremiyordum. Morpheus arkadaşımızla konuşup onun yazdığı hikayeyi çekmeye karar verdi... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Liselerarası Yarışmalar İçin Senaryo Merhaba, ben 16 yaşında bir lise öğrencisiyim. Çeşitli liselerarası kısa film yarışmaları için senaryo arıyorum. Forumu arıştırdım kendime uygun bir senaryo bulamadım. İstediğim senaryo tipi 1-2 kişil... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: ankara makyöz.. sırra kadem basmış değilim .. maillerin arasında bazen gormedıklerım olabılıyor... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Kendi Arkadaşlarıma Yapacağım Stand Up Lise 2 öğrencisiyim. Böyle bir ödev verildi. Ben de internetten ne kadar baktımsa da kayda değer bir şeyler bulamadım. Ve şimdi sizden yardım bekliyorum. Her türlü espri-senaryo yardımına açığım. Ayrı... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Kurgunun son aşama problemi Bu DVD Creator ile deneyebilirsiniz, benim bilgisayarda iyi çalışır |
Forumda Kurgu |
13 yıl önce |
|
After effects projeleri cinema 4d ve after effects ile yapilmistir, ücretsizdir indirebilir kullanabilirsiniz... |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
Re: Kısa film için senaryo aranıyor Şuan kısa değil ama orta metrajlı bir fil çekmek istiyorsan üzerinde çalıştığım senaryo var adı "SUIKASTÇI" ve bu filmi ben yapabileceğim gibi yazdım. yani mekanlara ulaşabildiğim kadarıyla yazdım. Ma... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Atasay Reklam Filmi Çok iyi ama küçük bir ayrıntı var o yaşlı teyze beni bunalttı...Eğer pazar günü evde don atlet uzanmış ve özel bir kanalda izlediğim kovboy filminden sıkılıp kanal değiştirdiğimde bu reklama dek gelse... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Enişte - GÜM YAPIM Hikayeyi geçiyorum, çekimler ve ses iyiydi. Kutlarım... çekimler tamam da ilk başta ki ses aşırı yüklü geliyordu kulağa volume biraz inebilirdi. |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: "Simit" Kısa Film "Filmin en önemli eksiği senaryo, senaryo ve senaryo. Hayatın zorluğunu anlatmak istemişsin. Biz zaten bu filmi izlemesekte hayatın ne kadar zor olduğunu biliyoruz, biz bunu öğrenmek istemiyoruz. Hika... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |