Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Vegas 8 Kapanma Problemi Bende De Render As Yaparken Program Otomatik Olarak Kapanıyor Neden Olabilir?.. Çözümünü Bilen [email protected] İletişime Geçebilirmi Lütfen İyi Günler.. |
Forumda Vegas |
13 yıl önce |
|
Re: Sony Vegas Kullanıcıları ve Soruları Pc ye Magic Bullet Looksu Yüklüyorum. Sonyy Vegas Pro 11 De AÇILMIYOR Sonyy Vegas Pro 8.0 Da Açılıyor .. Neden Böyle Bir Hata Alıyorum Çözümünü Bilen itetişime Geçebilirmi Lütfen Msn Adresim Bu _mahmu... |
Forumda Vegas |
13 yıl önce |
|
Re: blog yazmak yorumun için tesekkur ederim. 😀 biz ogrenciyiz ve e gunluk formunda yazmak istedik yasadıklarımızı anlatıyoruz 😀 son yazımı bi oku bakalım sana samimi gelcek mi 😀 |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
Sonyy Vegas Pro 11 Magic Bullet Looks Hatası.. Magic Bullet Looks'u Kuruyorum Sonyy Vegas Pro 8.0 Da Çalısıyor Fakat 11 De Çalısmıyor Nedeni Ne Olabilir? Bilen. [email protected] Msn Den iletişime Geçebilirmi ?.. Lütfen. |
Forumda Vegas |
13 yıl önce |
|
5000$ ödüllü kısa film yarışması Arkadaşlar merhaba, film yarışmaları ile ilgilenen kişilere bir duyurum var. 🙂 Nokia Music ve Sundance London, tüm film yapımcıları bir yarışmaya davet ediyor ve onlardan 15-60 saniyelik kısa bir ta... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
13 yıl önce |
|
Youtube 3D video indirme yardım... Merhaba arkadaşlar şöyle bir problemim var youtubedan 3D izlediğim bir videoyu IDM ile full hd 1080 vs indiriyorum.İndirdikten sonra stereoscopic player ile izlemeye çalıştığımda derinlik oluyor ama g... |
Forumda Görsel Efekt ve 3D |
13 yıl önce |
|
Bir yardım ricası Dostlar, Hayatları -emekli oluncaya kadar- turneden turneye, şehirden şehire geçen, sadece ve sadece müzikle uğraştıkları için onun dışında hiçbir özel yaşamları/kimlikleri olmayan bir oda orkestrası ... |
Forumda Uzun Metraj |
13 yıl önce |
|
Sinema Tv okuyan biri ne iş yapar ? Merhaba arkadaşlar,İstanbul"dayım 23 yaşımdayım. Sinema tv bölümünü okumak istiyorum.Amacım sanatsal film yapmak.Bu bölümü bitiren yada bitireni tanıyan arkadaşlar ne iş yaptıklarını yazarsa çok memnu... |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
Re: blog yazmak yazı stilini değiştirdik umarım bu sefer hoşuna gider 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
Re: blog yazmak o sadece girişti konular daha içerikli hale gelecek zaten 🙂 kısa bir merhaba diyelim dedik ve bıyıklarımızda yok tesekkurler 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
blog yazmak selam arkadaslar biz bir arkadaşımla blog actık ne yaparsak okuyucularımız artar 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
Zoom H4n Handy Recorder kullanımı forumda daha önce de Zoom H4n kayıt cihazıın kullanımı ile ilgili soru sorulmuş fakat açıklayıcı net bir bilgiyi kimse verememiş. cihazın kullanımı konusunda bilgisi olan arkadaşlar var mı? |
Forumda Ses ve Kayıt |
13 yıl önce |
|
bitirme projem için yardım. radyo sinema-tv son sınıf öğrencisiyim bitirme projem için kısa veya orta metraj bir belgesel film çekeceğim. konum büyük ihtimalle tofaş şahin sürücüleri olacak nasıl bir format olabilir ? fikirlerin... |
Forumda Kısa Metraj |
13 yıl önce |
|
İzmir Senaryo yazarları İzmir'de oturmakta olan iletişim fakültesi veya güzel sanatlar mezunu. Sanat yapmak için inat eden. Senaryo yazımında tecrübeli, kariyer hedefi olan arkadaşlar ile bir senaryo ekibi kurmak istiyorum. ... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: Green Box Valla işte çekilemediğini tecrübe ettim 🙂Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Bende denemeye yapayım bakalım 500 wattlık ışıklarla. |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
13 yıl önce |