Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Bitirme projesi için kısa film senaryosu... Yok arkadaş aklıma hiç bir şey gelmiyor... Bende senaryo yaratabilme yeteneği malesef yok... Elinde bitirme projeme uyabilecek kısa film senaryosu olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim... Her h... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
KİRALIK STEADYCAM DSLR FLYCAM NANO ... 5994/detay |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Siyah Beyaz Filmde Işık Görüntüm Sabit Açı Siyah Beyaz Dediğiniz Efekleri kullanacam ve sonuçları en kısa zaman da söylecem yardımlarınız için teşekkürler |
Forumda Sinema'da Işık |
13 yıl önce |
|
Siyah Beyaz Filmde Işık Siyah Beyaz film çekiyoruz bir kafe sahnesinde hava kara bulutluydu İSO: 400-800 arasında çekimler yapıyorduk.Haliyle arkada zemine bakan kısımda beyaz kısımda patlama gerçekleşti onu nasıl düzelteb... |
Forumda Sinema'da Işık |
13 yıl önce |
|
Gerilim Türünde Kısa film senaryosu lazım yardım edermisiniz Gerilim Türünde Kısa film senaryosu lazım yardım edermisiniz ? |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü An itibariyle girmiş bulunmaktayım sitenize. İyi akşamlar. Ankara üniversitesi, dramatik yazarlık bölümü için bir haftadır internette geziniyorum. Ama bir türlü sınav hakkında tatmin edici bir bilgi e... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
13 yıl önce |
|
Re: Araba çekim denemelerimiz copen bu güzel yazın ve övgülerin için sonsuz teşekkürler elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz diyelim. sizlerin dostluğu ve bu projede ki kollektifimiz gerçekten beni sinema ile uğraşmak adına inanıl... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: premiere cs6 da settings bölümünde dslr seçeneği yok exportu nereden yapıosun |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Set görüntüsü varmı bildiğiniz ? Arkadaşlar herkes bu başlık altında herhangi bir setin görüntüsünü paylaşsınki bizde yönetmenlerin oyunculara karşı nasıl tavırlar sergilediğini neler yaptığını,görevlerini daha iyi idrak edebilelim. ... |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
13 yıl önce |
|
premiere cs6 da settings bölümünde dslr seçeneği yok merhabalar ben adobe premiere cs6 kurdum ve settings,sqence bölümünde dslr seçeneği gözükmüyor. bunu nasıl halledebilirm yardımcı olur musunuz,,, |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: Araba çekim denemelerimiz evet sessizliğin farkındayım ama öyle bir insanmıyım ben aşkolsun 🙂 |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: İşler Güçler Dizi sona yaklaşmışken, Selçuk Aydemir bölüm senaryolarını paylaşabilirse, senaryo işiyle ilgilenenlere çok faydalı olur bence. Türkçe senaryo örneği bulmak çok zor, yabancı dizi senaryo örnekleri sür... |
Forumda TV Yapımları |
13 yıl önce |
|
Re: Araba çekim denemelerimiz herkese selam yumruk atan abi benim ama profil fotomuzu nasıl koyabiliriz onu keşvedemedim yeniyim yardımcı olun bagajda yer açtırmayın:) |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Bu hikayeyi Okuyun Okudukça İnsanı İçine Çekiyor. tretmanı okumadım ama hikaye karışık biraz |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: JVC gy-hd201e ile çekilmiş HDV kasetler Capture yapabile Bilmeyenler için bir bilgi vereyim bu marka ve model kamera sadece kendi kamerasının üstünde veya JVC konsollarının içinde okutulabiliyor.Kameryla beraber DV kartını denedim olmadı.Eski analog yönteml... |
Forumda Kurgu |
13 yıl önce |