Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Geçmişin İzleri Canon 600D ( 18-55mm & 50mm 1.8 ) + Flycam Nano + Dahili stereo mikrofon + Tungsten ışıkla çekildi. İlk filmim ''UFO İstilası'' nda, kamera ayarlarını o zaman bilmediğimden dolayı makine iso 320... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Bir Hayata Otopsi - Model Aranıyor Doğukan Özdağ'ın yakında çıkaracak olduğu ilk şiir kitabı BİR HAYATA OTOPSİ içinfotoğraf çekimleri yapacak gönüllü modeller aranıyor. 8:45 Film Ekibi İletişim : 0538 018 54 78 [email protected] |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: FİLM FESTİVALİ DÜZENLEMEK Merhaba, Levust, Ben yeni Eskisehir`e tasindim, aslen Eskisehirliyim, aileden. Eger bir yardimim dokunabilirse, yeni bir festival icin yapilacak calismalara (ve belki dergiye de) ben de gonullu olarak... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
13 yıl önce |
|
Re: Ses Kayıt ve Kayıt Sonrası Teknikler - Workshop forumda çok aktif olamıyorum ama emin olun katılırım. tabi tarihi de önemli ama %90 orda olurum.umarım böyle bi workshop'a başlanılabilir. gerçekten çok yardımcı olur. |
Forumda Ses ve Kayıt |
13 yıl önce |
|
Re: ADventure Reklamcılık Yarısması'nda final filmlerim Ben ilk filmi çok keyifle izledim. TTNET için dünyanın en iyi reklamı yapılsa gözümde değeri değişmeyeceğinden yorumlamıyorum 🙂 Ancak Sonic, Flash, Road Runner'ın olduğu yerde Ironman yerine Speedy ... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: HELİVİZYON / havadan video ve fotoğraf çekimi Hobilerin ticarete dönüşmesi kadar zevkli bir şey olmasa gerek. |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: kısa filmim çalışması çok durağan bir filim ya sonuna kadar izlemeyemedim sabrım yetmedi Üzgünüm ancak bende bu yoruma katılıyorum. |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Herkese selam! Ankara'da yaşıyor, Yurt dışında çalışıyorum. İşim gereği Türkiye'de olduğum dönemlerde zamanı bol olan, 30 yaşında bir adamım. FF'e ulaşmam, eğitimsiz motosiklet kullanıcıları ve yeni ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
13 yıl önce |
|
Re: Filmime Senaryo Arıyorum Merhaba arkadaşlar çevre temalı bir yarışmaya katılacağım.Acil olarak senaryo ya ihtiyacım var.Şimdiden teşekkürler. |
Forumda Kısa Metraj |
13 yıl önce |
|
zoloft why do i feel anxious Chadbourn Hail! My name is MARILOU. I am from Laurelville. how are wellbutrin and zoloft different and healthboards for zoloft zoloft plus abilify Ropeanantee: You will need to discuss the benefits and risks o... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Antalya içinde Kurgucu Merhaba Antalya'da devamlı çalışabileceğim bir kurgucuya ihityacım var işin bütçelerine göre kurgu bütçesi oluşmaktadır ilgilenen arkadaşlar bu telefondan dönerse bana sevinirim 05324918009 |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: ankara makyöz.. Arkadaşlar bnce reklamdan öte işini profeyonel yapan insana bakmak lazım o da yasemin hanm yani Yassmin kuaförün sahibi numarasını vereym 0312 284 02 05, önemli olan tecrübedir ve yasemn hnm yılllarn... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: ankara makyöz.. Merhaba Sahne, Efekt, Güzellik ve Moda Makyajı alanlarında Profesyonel Makyaj Hizmeti veriyorum.. Çalışmalarımı şu siteden inceleyebilir ve benimle iletişime geçebilirsiniz.. ... ?ref=br_rs mail >... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: BALIKESİR - Edremit-Akçay-Ayvalık v.s Gönendeyim, selamlar. Yaş 17,5 kısa film konusunda yardımcı olmaya çalışırım. İrtibatta olalım bakarsınız güzel fikirler çıkar... |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Re: İÇ SAVAŞ 2015 Arkadaş nerde şu film ? Fragman tamamen değişmiş, 2 sene oldu hala ortada film yok. İllüminatiyi niye soktunuz filme , canına mı susadın 😀 😀 büyük ihtimal tayyibin bop projesini eleştiriyo film. ergen... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |