mhambi
Katılım : Nis 25, 2014
Takip et
Re: PÜR - Kısafilm
teşekkürler okumaya başladım
12 yıl önce
Forum
Re: PÜR - Kısafilm
Bu filmi vimeoda görmüştüm orada öm attım ama okumadınız sanırım. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine handycam kameramı satıp dslr aldım. Filminizin gör...
12 yıl önce
Forum
Re: SOKAKTAKİ MELODİLER - BELGESEL - MEHMET GÜLKANAT
anasayfasa izlemiştim güzel iş olmuş
12 yıl önce
Forum
Re: Beton / Kısa Film/ süre:4,38 dakika
iyi olmuş bence
12 yıl önce
Forum
Re: Çekilir mi?
bende iphoneyle çekmeyi düşünüyorum. iphone başlıklarını tarıyorum şimdi.
12 yıl önce
Forum
Re: Game of Thrones
güzel başlık olmuş. yeniyim kabul ederseniz 🙂
12 yıl önce
Forum
Re: HİS/SİZ
çok güzel
12 yıl önce
Forum