Forum

Hidalgo
@hidalgo
Katılım : Oca 1, 2011
Konu: 6 / Cevaplar: 6
Cevap
15 yıl önce
Forum
Cevap
Re: şıpsevdi(animasyon)

güzel, tebrikler.

15 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Nostalji DSLR Rig

yorum yapan herkese teşekkürler. tamamlanmasına az kaldı, bitirince en son halinin fotolarını da koyacağım inş.

15 yıl önce
Topic
Cevap
Re: Nostalji DSLR Rig

Fulgura, öncelikle değerli yorumun için teşekkürler.Evet, camı çıkaracağım, şimdilik güzel göründüğü için çıkarmadım ama dediğin gibi kullanımda yansı...

15 yıl önce
Topic
15 yıl önce
Replies: 9
Views: 1450
Topic
15 yıl önce
Replies: 3
Views: 3154
Topic
Replies: 5
Views: 4688
Cevap
Re: satılık şaryo fiyatı güncelledim 150 tl

Hocam sizin raylar yerine kadir köymenin videosunda gördüğümüz gibi plastik su boruları kullansak, yani kullanabilir miyiz?

15 yıl önce
Topic
Topic
Replies: 1
Views: 1246