Forum

hasan_43
@hasan_43
Katılım : Şub 22, 2008
Konu: 9 / Cevaplar: 22
Cevap
Cevap: AFTEREFFECTS VE QUİCKTİME ÇAKIŞIYOR

arkadasım aynı sorun bndede cıkıyodu ne yaptıysa 7.0 da iyi sonuc alamadım. cs3 sürümünü kur quick time ile cakısmıyo sorunsuz calısıyor

18 yıl önce
Cevap
Cevap: after effects derslerini bulamiyorum

ben 7.0 kullanıyom shine efekti yok cs3 mu kullansam

18 yıl önce
Cevap
18 yıl önce
Topic
Replies: 5
Views: 2978
Cevap
Cevap: "Unsupported format or damaged file" hatası

güvenilir converter yok mu. mpeg 2 nın kalitesini düsürmeden cevirebilecegim. avi düsürüyo kalitesini

18 yıl önce
Cevap
Cevap: video ya nasıl perspektif verebiliriz

tsk ederim gercekten isime yaradı

18 yıl önce
Cevap
Cevap: video ya nasıl perspektif verebiliriz

anlatmak istedigim videoyu döndürme ayarı aslında anlatmak zor Perspektif in ne oldugunu bilen ne demek istedigimi anlams olur. photo shop kullananlar...

18 yıl önce
Cevap
18 yıl önce
Topic
Replies: 7
Views: 2576
Cevap
Cevap: videoda nasıl cerceve yapılır

celeron 2.40 512 ram 128 ekran kartı

18 yıl önce
Cevap
18 yıl önce
Topic
Replies: 4
Views: 1768
Topic
Replies: 0
Views: 1426
Cevap
Cevap: videoda nasıl cerceve yapılır

saol ya 😀 premier benim islemciyi %100 kullanıyor projemi oynatınca sagdaki monitör hep takılmalı oynuyor ne yapmam lazım.

18 yıl önce
Cevap
Cevap: videoda nasıl cerceve yapılır

hocam öyle bise olmuyor tamam clip efektini kullaniyom ama sınır koyamıyom kenarlarına 🙁

18 yıl önce
Sayfa 1 / 3