Forum

handezerkin
@handezerkin
Katılım : Nis 9, 2011
Konu: 33 / Cevaplar: 40
Topic
Forum
Replies: 0
Views: 1047
Topic
Forum
Replies: 1
Views: 1739
Topic
Forum
Replies: 2
Views: 1558
Topic
Forum
Replies: 0
Views: 1268
Topic
Forum
Replies: 0
Views: 949
Cevap
12 yıl önce
Forum
Topic
Forum
Replies: 3
Views: 1501
Topic
12 yıl önce
Forum
Replies: 2
Views: 1256
Cevap
Re: Hande Zerkin - Showreel

Arkadaşlar teşekkürler, yarışmada tüm rakiplere başarılar 8)))

12 yıl önce
Forum
Topic
Forum
Replies: 7
Views: 2057
Topic
Topic
Forum
Replies: 0
Views: 1459
Topic
13 yıl önce
Forum
Replies: 6
Views: 2325
Cevap
Re: I Missed the Bus - Fragman (2013)

Herkese selam,Öncelikle tüm eleştiriler için teşekkürler. İlk olarak teknik konular hakkında bir şeylere değinmek istiyorum. Kamera kullanımı konusund...

13 yıl önce
Forum
Sayfa 1 / 5