Forum

galileo
@galileo
Katılım : Ara 20, 2012
Konu: 2 / Cevaplar: 3
Cevap
Re: Satılık 550 D

2000 liramı 😀 😀 kardeş bense sen kaç çok billur geçerler burada seninle. Adamlar haklı 🙂

13 yıl önce
Topic
13 yıl önce
Replies: 5
Views: 1813
Cevap
Re: Leke

İyi iş çıkarmışsınız tebrikler . Mavi Sanat dur durak bilmiyo 🙂

13 yıl önce
Forum
Cevap
Re: İzmirde tripod nereden alınır ?

Öneri için teşekkürler bugün aldık, şimdilik iyi gibi.

13 yıl önce
Topic
Replies: 4
Views: 2809