Forum

Axiom Apertus Open Source Camera

7 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
2,992 Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 
[#12815]

http://filmmakersmemory.wordpress.com/2014/09/13/apertus-axiom-beta-crowd-funding-pitch-by-sebastian-pichelhofer/

Open Source kamera yapıyorlar, ben de merak içindeydim ne zaman gelecek bu diye.

3000 euro civarına geliyor.

Sanıyorum henüz raw kaydedemiyor, dahili ya da harici...


 
Gönderildi : 13/09/2014 3:55 pm
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

Daha önce de open source kamera projeleri başlamıştı ama sonuçlanamadılar. İnşallah bu sonuca ulaşır.


Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 13/09/2014 7:14 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Ulaşacak gibi... 3 günde yarısına geldiler.


 
Gönderildi : 13/09/2014 7:36 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

http://www.magiclantern.fm/forum/index.php?topic=11787.msg129796

Magic Lantern devreye giriyor...


 
Gönderildi : 28/09/2014 4:59 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Magic Lantern olayı kesinleşti ve bu arada para da toplandı. Hadi bakalım.


 
Gönderildi : 06/10/2014 4:01 pm
(@msaricay)
Gönderi: 0
 

2015 yılı kamera yılı olacak gibi...red,canon,blackmagic kavgaları bitirip .artık sadece sensörleri tartışcaz gibi geliyor bunlar güzel haberler..


 
Gönderildi : 06/10/2014 6:09 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

" onclick="window.open(this.href);return false;

Hardware'i yapmışlar.


 
Gönderildi : 05/01/2016 12:41 am
Paylaş: