http://www.gunesigordum.com/ adresinde fragmanı yayınlanmış.Harika görünüyor.
Soykut Turan Holivut sınırlarına dayandı kanımca 🙂
Özellikle AROG'u izledikten sonra Soykut Turan'ın Türk Sineması'na bir beden büyük geldiğine inanıyorum..Ayrıca Mahsun Kırmızıgül sinema yapamaz diyenlere kapak olabilecek kalitede bir film ile daha geliyor.Açıkcası fragmandan bu kadarını beklemiyordum:)
*our AC-130 in the air
Fragmanda Mahsun Kırmızıgül ü slowmotion gördüm.
Şuanlık Soykut Turan ı tebrik etmek lazım. Filmi de merakla bekliyorum. Umarım ajitasyonu az tutup bizleri ters köşeye yatırır Mahsun Kırmızıgül.
fragman biraz fazla iyimi ne 🙂
i've been twelve forever
fragmanı sinemada izlemiştim. Helikopter sahnelerinden başaralıydı. Müziklerde güzel gibi. bakalım film nasıl
Fragmanda Mahsun Kırmızıgül ü slowmotion gördüm.
Şuanlık Soykut Turan ı tebrik etmek lazım. Filmi de merakla bekliyorum. Umarım ajitasyonu az tutup bizleri ters köşeye yatırır Mahsun Kırmızıgül.
Ben de gördüm ama bunu belirtme ihtiyacını hissetmiş olman çok ilginç..
Şu fragmandan sonra ve özellikle de Beyaz Melek'ten sonra öyle bir şey beklemek saflık olur.. Belli yine kaka şehir, yaşasın köyler, töreler vs.ler nidaları yükselecek filmden..
Bildiğim kadarının, anlatabildiğim kadarı.. Eylem Planı.
Ömrünüzde duymadığınız bir sporla ilgili Türkiye'de ve dünyada neler yaşanıyor diye meraktan çatlıyorsanız Laff Ultimate'a beklerim.
mahsun kırmızıgül gerçekten sinemaya gönül veriyo inanmaya başlıyorum artık güneşi gördüm fragmanı çok ii göründü bana umarım film yanıltmaz beni..
açıkçası gülten kaya nın geçen gün televizyonda söylediği şeylerden sonra bu adamın samimiyetine zerre kadar inan(a)mıyorum,rüzgar nereye eserse oraya yani..
Muhabbetin içine etmek istemem ama güneşigördüm.com satılıktır 🙂
"Buradaki çocukların kaderini kim yazıyor?" mottosuyla, (sanıyorum) Doğu'daki çocukların edilgen hayatlarına bir gönderme yapmaya çalışan filmin Oyuncular bağlantısında, acaba neden, bütün oyuncular yakışıklı ve güzel ve karizmatik fotoğraflarıyla boy gösterirken, çocuklar listenin en sonunda ve fotoğrafsızdır? Çocukların alet edilmesi ya da edilgenleştirilmesinin karşısındaki bu film de, bu nedenle çocukları kullandığı hissini yaşatmıyor mu? Hem de daha izlemeden!
Nerede o oyuncu çocukların fotoğrafları? Neden, set işçileriymiş gibi art arda sıralanmışlar? Filme nereden başlıyorsunuz Mahsun Bey?
Buradaki çocukların kaderini kim yazıyormuş. Afişe bakın Mahsun Bey. Yanıt orada.
Bugün ben de sloganı ve afişi metronun duvarında görmüştüm. Ve gerçekten nefret ettim. Ali'nin söylediklerine imzamı atıyorum.
Bu genel olarak ezilen ile ilgili kararın ne olursa olsun ezen tarafından verileceğinin anlatımıdır aslında.
Ali çok iyi tespit yapmışsın.
Bu algılayışa göre, ezilen ezilmemek için ezenin insafına ihtiyaç duyar.
Ezilenin ezilme durumundan kurtulmasının tek şartı ezenin ezmemesidir.
Dolayısıyla filmde de ezen ön plana çıkarılıp "merhametli olun" mesajı verilir.
Ezilen figürandır. Slumdog'ta da benzeri farklı bir açıdan var.
mahzun kırmızıgül'ün böyle bir konsepti koruyabileceğini düşünemeyiz zaten. bu çocukların kaderini kim yazıyor deyip filmi bu çocuklara ithaf edip sonrada isimlerini en üste yazarak muazzam bir iraoni yaratabilmek, mahzundan beklenilebilir bir incelik değil. kendide yaptığının sinema olduğunun farkında değil ki?
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...
Filmi görmeden bu tarz fevri çıkışlara gerek yok. Belki de çocuktan kastettiği 20 yaşında genç asker delikanlılar, dağa kaçmış militanlar ya da ne bileyim çocuklar sonra büyüyor kurgusu farklı vs vs.. Bilmiyoruz mevzuyu tam olarak, he belkide çocuk oyuncular 5 dakika var filmde sadece fragmandaki kadar, bu durumda figuranların afişe konması gibi bir beklentiye mi giricez, bunlar da tamamen farazi şeyler ama önce bir görelim sonra söylenecek sözümüz olur. 🙂
Filmi görmeden bu tarz fevri çıkışlara gerek yok. Belki de çocuktan kastettiği 20 yaşında genç asker delikanlılar, dağa kaçmış militanlar ya da ne bileyim çocuklar sonra büyüyor kurgusu farklı vs vs.. Bilmiyoruz mevzuyu tam olarak, he belkide çocuk oyuncular 5 dakika var filmde sadece fragmandaki kadar, bu durumda figuranların afişe konması gibi bir beklentiye mi giricez, bunlar da tamamen farazi şeyler ama önce bir görelim sonra söylenecek sözümüz olur. 🙂
Arkadaşım ne fevrisi? Fevrinin ne demek olduğunu biliyor musun? Düşünmeden mi söylenmiş o sözler, üzerine kafa yorulmamış mı? Niye Mahsun'un jandarmalığını yapıyorsun ki durduk yere.
Filmi görmeden filmle ilgili konuşamama, fikir söyleyememe ölçütü mü var, kim koymuş? Kaldı ki, film dediğin şey görüntüden ibaret değil. Afiş de filmdir, Mahsun'un düzenlediği/düzenleyeceği gala da filmdir, gazeteye verdiği röportaj da filmdir. Film bir fikir, bir projedir. Bütündür. Filmle ilgili her şey filme dahildir. O akan yazıları bu yüzden oturup izliyoruz. Yönetmenin filmle ilgili yaptığı her hareketi filme dahil ederim. Afişle ve İnternet sitesiyle ilgili konuşurken de bu sebeple filmi görmeme gerek kalmaz.
Mazruf, zarfından belli olur canım kardeşim.