Forum

Bu şehir arkandan g...
 

Bu şehir arkandan gelecek dizisi

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
2,560 Görüntüleme
(@choqo)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 
[#15025]

Arkadaşlar bugün öğleden sonra 4 civarı sirkecide dizinin çekimine denk geldim. Diyorum bu sette bişey eksik. Farkettim ki hiç ışık kurmamışlar. Türkiyede ışık önemsenmiyor mu? Zamandan dolayı mı nedir?


 
Gönderildi : 28/12/2016 2:42 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

İkisi de. Dış çekimlerde ışık kullanmayabilirsin, genelde reflektör ve flaglerle doğal ışığı yönlendirebilirsin ama bunu da yaptıklarını sanmıyorum açıkcası. Evet ışığı büyük prodüksiyonlar hariç pek önemsenmiyor. Her yeri eşit aydınlattığın derinlikli olmayan ışıklar yapılıyor. Ama fena olmayanlar da var tabi.

Özen gösterip şu da yapılabiliyor ama bütününde de onu göremeyebilirsin:


 
Gönderildi : 28/12/2016 2:23 pm
Paylaş: