Forum

c:31:42 Hatası Handycam

3 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
2,696 Görüntüleme
(@ismailsk)
Gönderi: 50
Başlığı açan
 
[#3515]

Kameram c:31:42 hatası veriyor.Bir bilgisi olan varmı acaba
Sony handycam 37e


ismail soluk

 
Gönderildi : 06/01/2009 3:52 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

-disconnect the power cord of the ac power adapteur or remove the battery pack.After reconnecting the power source, operate your camcorder.

1) Kaseti çıkar tak. Dene
2) Güç kablısunu çıkar tak. Dene


 
Gönderildi : 06/01/2009 4:12 am
(@ismailsk)
Gönderi: 50
Başlığı açan
 

-disconnect the power cord of the ac power adapteur or remove the battery pack.After reconnecting the power source, operate your camcorder.

1) Kaseti çıkar tak. Dene
2) Güç kablısunu çıkar tak. Dene

Kaseti çıkarıp taktım aynı
güç kablosunu denemedim kameram şu an serviste
cevabınız için teşekkürler

Birde arkadaşımdan tek ccd minidv kamera aldım, 2 tane minidv kameram oldu bir sorum olacak 1. kamerayla çektiklerimin üstüne 2.kamerayla kayıt yapmaktan ya da capture yapmaktan c:31:42 hatasını verirmi,Çünkü 2. kamerayı aldığımın 2.günü kamera bu hatayı verdi.

Ayrıca arkadaşımdan aldığım kamerayı kardeşim tripod'a oturtamadığından yere düşürdü ve
ekrandan koyu gri tonlarında görüntü gözüküyor serviste lcd flex kablosunun kırıldığını söyledi Yani 2 kameram oldu derken ikiside servislik oldu:(:(
Buradan bir acı tavsiye çıkıyor lütfen herkes ekipmanına gözü gibi baksın benim ağzım yandı başkasının yanmasın


ismail soluk

 
Gönderildi : 07/01/2009 1:23 am
Paylaş: