Forum

Mikrofon

3 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
1,974 Görüntüleme
(@huso421)
Gönderi: 3
Başlığı açan
 
[#14896]

Mikrafon için 500-600 tl bütçem var.Kamerayla ses alınca çok kötü çıkıyor.Sahnelerde ormanlık alanda diyalog var ne önerirsiniz.Yardımınız için teşekkürler.


 
Gönderildi : 29/10/2016 1:32 am
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

Kardeş önce şuna mikrafon değil de mikrofon diyelim istersen.

O bütçe ile alınabilecek mikrofon biraz sınırlı. Yaka mikrofonuna yönelebilirsiniz. BOYA marka hesaplı mikrofonlar var ve forumda ararsanız modelini bulursunuz. Bir de ona bakın, youtube üzerinde testleri vb var.


Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 29/10/2016 1:48 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Tam başlığı düzelttim sen yazmışsın Fulgura. 🙂


 
Gönderildi : 29/10/2016 1:49 am
Paylaş: