Forum

Ses Çözüm Alternati...
 

[Sabit] Ses Çözüm Alternatifleri (ML-Rode-Zoom-Tascam vs.)

484 Gönderi
45 Üyeler
0 Reactions
116.9 K Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 


 
Gönderildi : 25/11/2017 2:32 pm
(@yadibeatzz)
Gönderi: 1
 

Arkadaşlar geçen hafta h6 ve ntg4+ aldım fakat aşırı derece de dipses sorunu yaşıyorum. Alta link bırakıyorum örnek olarak. Çıkan dipses normal mi? Eğer normalse satmayı düşünüyorum cihazı yerine ntg3 alacağım. Cihazı kullanan varsa yardımcı olabilir mi


 
Gönderildi : 09/12/2017 1:43 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Kayıt cihazlarından kurtarır mı, bakacağız.


 
Gönderildi : 17/12/2017 5:25 pm
(@reznovrun)
Gönderi: 0
 

Saramonic bu tarz ürünler yapmıştı zaten. Kurtarmaz.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk


 
Gönderildi : 17/12/2017 6:00 pm
Sayfa 33 / 33
Paylaş: