Forum

RECEP İVEDİK VE SEN...
 

RECEP İVEDİK VE SENARYOSU

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,743 Görüntüleme
(@dr-reko)
Gönderi: 45
Başlığı açan
 
[#16230]

Recep İvedik hiç çekilmemiş olsa senaryosu size gelse nasıl bir tepkiniz olurdu. Bunca güzel senaryo varken böyle bir senaryo nasıl olurda gişede başarılı olur. Fazlada bir bütçesi oldunu sanmıyorum. Acaba yanlış mı düşünüyorum?


 
Gönderildi : 02/04/2020 8:31 pm
(@spidervis)
Gönderi: 1248
Admin
 

Daha önce bununla alakalı açılmış 2 başlık var. O yüzden bunu kilitliyorum.
http://filmfabrikasi.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=3500
ve http://filmfabrikasi.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5439


 
Gönderildi : 03/04/2020 2:00 am
Paylaş: