Arkadaşlar "İsraf" konulu kısa film senaryosu lazım.
Şimdiden teşekkürler.
Neden lazım ?
Siz kimsiniz ?
Ne tür ekipmanlarınız var ?
Daha önce neler yaptınız nasıl bir ekiple çekiceksiniz ?
Bunları yazmazsanız konunuzla ilgilenen olmaz pek.
Neden lazım ?
Siz kimsiniz ?
Ne tür ekipmanlarınız var ?
Daha önce neler yaptınız nasıl bir ekiple çekiceksiniz ?
Bunları yazmazsanız konunuzla ilgilenen olmaz pek.
okulda ödevimiz var
film bir lisede çekilecek basit bir şey olacak
ilk kısa filmimiz olacak. Filmde konuşma olmamasını düşünüyoruz .
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bence böyle işlerle uğraşmak zaman israfı 🙂
Valla ne yalan söyleyeyim ?
Lan niye yalan söyleyeyim !
Bu konuda hazır senaryom yok, sallıyorum.
1) Ucuz bütçeli bir film için, bir kaç kişi bir odada boş boş oturun veya okey, kağıt oyunları oynayın.
2) Veya "Arkadaşlar israf konulu bir film çekmemiz lazım" diye oturup bir odada düşünüp birbirinize boş boş bakın.
Her iki türlü de, "zaman israfını" işlemiş bir kısa filminiz olur.
Haaa. Öğretmenleriniz bunu anlayacak kapasite de olur mu ? Artık bu da sizin takdiriniz.
Deccal, gördüm seni sobe.
görüntü parmak kalınlığında üstünde formüller yazılı kopya kağıdı ile başlar. bu kopya kağıdı o kadar uzundur ki sınıfın en arka sıra hizasında yerden başlar. görüntü kopya kağıdını takip eder, eder, eder kopya kağıdı öyle bir uzundur ki tıpkı uçurtma kuyruğu gibidir. en ön sıradaki öğrencinin avuç içinde son bulur. öğrenci formülü aramaktadır ama bulamaz. diğer eliyle de kopya kağıdını çeker, çeker kopya boynuna, koluna vucuduna dolanır. öğrencinin püflemesi işitilir. diğer öğrenciler ona güler. görüntü tahtaya kayar. tahta da tebeşirle sınav sorusu vardır; 2+2 = ?
Benim için SAÇMA fikir yoktur, herkesin fikrine saygı duyarım. Sadece bazıları ilgimi çekmeyebilir.
görüntü parmak kalınlığında üstünde formüller yazılı kopya kağıdı ile başlar. bu kopya kağıdı o kadar uzundur ki sınıfın en arka sıra hizasında yerden başlar. görüntü kopya kağıdını takip eder, eder, eder kopya kağıdı öyle bir uzundur ki tıpkı uçurtma kuyruğu gibidir. en ön sıradaki öğrencinin avuç içinde son bulur. öğrenci formülü aramaktadır ama bulamaz. diğer eliyle de kopya kağıdını çeker, çeker kopya boynuna, koluna vucuduna dolanır. öğrencinin püflemesi işitilir. diğer öğrenciler ona güler. görüntü tahtaya kayar. tahta da tebeşirle sınav sorusu vardır; 2+2 = ?
fikri beğendim 🙂
hahaha 😀 tahtada etik nedir sorusu olsa çok mu niyetimizi belli etmiş oluruz 😀
görüntü parmak kalınlığında üstünde formüller yazılı kopya kağıdı ile başlar. bu kopya kağıdı o kadar uzundur ki sınıfın en arka sıra hizasında yerden başlar. görüntü kopya kağıdını takip eder, eder, eder kopya kağıdı öyle bir uzundur ki tıpkı uçurtma kuyruğu gibidir. en ön sıradaki öğrencinin avuç içinde son bulur. öğrenci formülü aramaktadır ama bulamaz. diğer eliyle de kopya kağıdını çeker, çeker kopya boynuna, koluna vucuduna dolanır. öğrencinin püflemesi işitilir. diğer öğrenciler ona güler. görüntü tahtaya kayar. tahta da tebeşirle sınav sorusu vardır; 2+2 = ?
fikri beğendim 🙂
hahaha 😀 tahtada etik nedir sorusu olsa çok mu niyetimizi belli etmiş oluruz 😀
herkesin yapıp uyguladığı, benimsediği, ihtiyaç duyduğu herşey etik'dir. 😀
Benim için SAÇMA fikir yoktur, herkesin fikrine saygı duyarım. Sadece bazıları ilgimi çekmeyebilir.
nasıl bir etik anlayışın var anlamadım 😀