MAL-EVOLUTİON
SAHNE 1 DIŞ/GÜN CADDE/OTOBÜS DURAĞI
YAKIŞIKLI-TOPAL-SAKAT-SÜRÜNEN
Ön Fon: Terminatör Film Müziği
Cadde’de boş bir otobüs durağı. İspanyol paça pantolon ve geniş yakalı gömlek ve ceket giymiş yakışıklı ve uzun boylu, genç bir erkek, otobüs durağının ortasında beklemeye başlar. Yanına pantolon ceket altına ince boğazlı bir kazak giymiş, topal ve kısa boylu bir erkek yaklaşır. Hemen yanında sıraya geçer. Topal genç, hayranlıkla ve kıskançlıkla, yakışıklı genci izlemeye başlar. Biraz sonra, takım elbise giymiş tekerlekli sandalyede bir genç bunların yanına gelir. Topal’ın arkasında sıraya girer. Hayranlıkla ve kıskançlıkla topalı izlemeye başlar. Biraz sonra, kot pantolon ve kazak giymiş ve ellerinde tahta tutamaçlar olan bir genç sürünerek durağa gelir. Tekerlekli sandalyedeki erkeğin arkasında sıraya geçer. Hayranlıkla ve kıskançlıkla tekerlekli sandalyedeki genci izlemeye başlar. Hepsi sola doğru dönmüş dururken, aynı karede göründükleri an, görüntü donar ve alt yazı olarak, büyük harflerle “Mal-evolution” görünür.
SON
Hülya Avşar Açıklaması : Teknolojik gelişmeler ve bu kapsamda üretilen ürün ve sistemler, insan oğlunun yaşadığı evrimi artık tersine çevirmeye başlamıştır.
Deccal, gördüm seni sobe.
komik mi
*our AC-130 in the air
Elbetteki hayır.
Komik olsaydı, başlığına "Festivallik" sıfatını eklemezdim.
Deccal, gördüm seni sobe.
"Teknolojik gelişmeler ve bu kapsamda üretilen ürün ve sistemler, insan oğlunun yaşadığı evrimi artık tersine çevirmeye başlamıştır."
Bu tespite katılıyorum ve hatta bu tespitten çok güzel filmler çıkar. Ama senin senaryon bu fikri nasıl yansıtıyor anlamadım.
İlginiz için teşekkür ederim.
Bütçesinin az ve kör göze parmak olmaması için senaryoyu basit ama çarpıcı yazmaya çalıştım.
Bu kapsamda;
1- Durağa geliş sırasına göre, insanın görselliği kalite olarak düşüyor.
2- Bunun tamamlayıcısı olarak, erkekler filmin finalinde, meşhur evrim figürleri şeklinde durdukları sırada, ekrana "mal-evolution" yazısı geliyor.
Deccal, gördüm seni sobe.
kesinlikle güzel, uygulanabilir bir senaryo ve dikkatli ve özenli yapılabilirse çokta etkileyici olacağını düşünüyorum. Belki çekim esnasında ya da işin aktifleştirilmesi sırasında bir kaç deneme çekiminden sonra türetilebilir bir consept
kötü iş kötü iştir en iyi teknoloji kullanılsa bile; iyi iş iyi iştir sadece kağıt kalem olsa bile....
Aslında benim de gelecekte çekmek isteyebileceğim türden bir konu. Konuyu geliştirmek babında biraz daha teknolojiye bağımlılığımız, teknolojisiz eksik olduğumuz vurgulanabilir.
Haneke'nin kurdun günü diye bir filmi var. tam olarak bu konuda değil ama senaryona ilham verebilecek noktalar yakalabilirsin.
So !
Deccal, gördüm seni sobe.
Don't wait
Deccal, gördüm seni sobe.