....
Açıkçası filmi baya başarılı buldum özellikle kadraj seçimleri çok başarılı.
Fazla söz gerek yok başarılar dilerim 🙂
Diğerine göre çok daha iyi buldum bu filmi.
Ha bu tarzdan çok hoşlanmıyorum ama kendi türü içinde değerlendirildiğinde olumlu şeyler söylenebilir.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar ilginiz için..
Oyuncu arkadaşın ismi neden yazılmamış. =)
Çünkü o da benim ::))))))
Oyunculuğunuzu beğendim, amatör kokuları gelmedi izlettirdi kendini. Işığı yetersiz bulmak ile beraber derdinizi tam olarak anlayamadım.
Merak ettiğim bir nokta var, çok uzun bir hikaye değilse neden "yoksul sinema"?
"Ben istiyorum ki; film, siz sinema salonunu terk ettikten sonra başlasın." Jacues Tati
Yoksul tiyatro nun sinemaya uyarlanmış hali diyelim kısaca...
Yoksul tiyatro nun sinemaya uyarlanmış hali diyelim kısaca...
Evet, şimdi çok net oldu 😀 . Gerçi Yoksul Tiyatro Teorisi'nin sinemada hiç örneği var mı bilmiyorum. Yapmak çok da kolay olmasa gerek. Ama bu konuda başkaca fikir ve çalışmaların varsa mutlaka geliştir ve paylaş derim.
"Ben istiyorum ki; film, siz sinema salonunu terk ettikten sonra başlasın." Jacues Tati
Yoksul tiyatro nun sinemaya uyarlanmış hali diyelim kısaca...
Evet, şimdi çok net oldu 😀 . Gerçi Yoksul Tiyatro Teorisi'nin sinemada hiç örneği var mı bilmiyorum. Yapmak çok da kolay olmasa gerek. Ama bu konuda başkaca fikir ve çalışmaların varsa mutlaka geliştir ve paylaş derim.
çok teşekkürler ☺️
ışık güzel, oyunculuk ve ses gayet düzgün. tam yoksul sinema yoksul işçilik değildir diyecektim ki yoksul tiyatro muhabbetini gördüm. yoksul tiyatro temelde bir sanatsal duruşu ifade eder. agusto boal bunu ortaya koyarken dekor ve ışık yapacak durumu olmadığından bunu yapmıyordu aslında. artaud'nun vahşet tiyatrosu da bu bağlamda yoksul tiyatrodur. tiyatronun toplumsal olarak her koşulda ortaya koyulabilmesine ilişkin ileri sürülmüş bir akımın teorisidir yoksul tiyatro. ışığa dekora produksiyon gerektiren şeylere ihtiyaç yoktur tiyatronun icra edilebilmesi için savını ortaya koyar. sizin yoksul sinemanızda işçilik yok kanımca. son sahnede işlenen fikrin tüm filme tutarlı şekilde yayılması gerektiğini düşünüyorum. senaryo aşamasında. çekim planında senaryodan gelecek zenginlikle tek başınıza olsanızda makineyi tek bir noktaya sabitleyip sahneleri çekmek yerine duyguya ve düşünceye hizmet edecek cut'lar kullanabilirdiniz. yalnızca son sahnede iki cut var. yoksul tiyatro yahut yoksul sinema sinema dilini boşverin kamerayı bir noktaya koyalım ve buradan çekelim demek değildir. onur ünlü çakmalarının şiirimizi katletmesi gibi nbc özentiliğinin sebepsiz kullanılması da ülkedeki kısa film durumunu katletti maalesef. trier'ler dogma akımını başlattıklarında iki şeyi değiştirmemişlerdi, birincisi sesti ikincisi de kamera kullanımı. içerik biçimle bağdaşmak zorundadır. kamerayı konumlandırmanız, hareket ve plan seçimleriniz içeriğinizle örtüştüğü sürece ürettiğiniz şey bütünlük taşıyabilir.
devam etmesi dileğiyle yoksul sinema teorisi üzerine biraz daha emek verilmesini öneriyorum. 🙂
ışık güzel, oyunculuk ve ses gayet düzgün. tam yoksul sinema yoksul işçilik değildir diyecektim ki yoksul tiyatro muhabbetini gördüm. yoksul tiyatro temelde bir sanatsal duruşu ifade eder. agusto boal bunu ortaya koyarken dekor ve ışık yapacak durumu olmadığından bunu yapmıyordu aslında. artaud'nun vahşet tiyatrosu da bu bağlamda yoksul tiyatrodur. tiyatronun toplumsal olarak her koşulda ortaya koyulabilmesine ilişkin ileri sürülmüş bir akımın teorisidir yoksul tiyatro. ışığa dekora produksiyon gerektiren şeylere ihtiyaç yoktur tiyatronun icra edilebilmesi için savını ortaya koyar. sizin yoksul sinemanızda işçilik yok kanımca. son sahnede işlenen fikrin tüm filme tutarlı şekilde yayılması gerektiğini düşünüyorum. senaryo aşamasında. çekim planında senaryodan gelecek zenginlikle tek başınıza olsanızda makineyi tek bir noktaya sabitleyip sahneleri çekmek yerine duyguya ve düşünceye hizmet edecek cut'lar kullanabilirdiniz. yalnızca son sahnede iki cut var. yoksul tiyatro yahut yoksul sinema sinema dilini boşverin kamerayı bir noktaya koyalım ve buradan çekelim demek değildir. onur ünlü çakmalarının şiirimizi katletmesi gibi nbc özentiliğinin sebepsiz kullanılması da ülkedeki kısa film durumunu katletti maalesef. trier'ler dogma akımını başlattıklarında iki şeyi değiştirmemişlerdi, birincisi sesti ikincisi de kamera kullanımı. içerik biçimle bağdaşmak zorundadır. kamerayı konumlandırmanız, hareket ve plan seçimleriniz içeriğinizle örtüştüğü sürece ürettiğiniz şey bütünlük taşıyabilir.
devam etmesi dileğiyle yoksul sinema teorisi üzerine biraz daha emek verilmesini öneriyorum. 🙂
Çok teşekkürler ilginiz icin. Söylediklerinize bende katılıyorum imkanlar kısıtlıydı diyelim. Umarım diğer projelerde daha özgün işler yapabilirim, üzerinde çalışıyorum.