Forum

Elleriniz

5 Gönderi
5 Üyeler
0 Reactions
1,874 Görüntüleme
(@zampano)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#16077]

Bugün 3 Haziran. Görev yaptığım Kabataş Erkek Lisesinde öğrencim Ilgın Yılmaz'ın günün anlamına uygun filmi.


 
Gönderildi : 03/06/2019 3:01 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Çok güzel, tek eleştirim, sazı çalanın, yüzünün gözükmesi. O dakikaya kadarki kurguyla çelişiyor.
Bir de renkte uyumsuzluklar tutarsızlıklar var.


 
Gönderildi : 03/06/2019 3:25 pm
(@sade-vatandas)
Gönderi: 0
 

Süslü ve abartılı bir anlatıma başvurmadan da dert anlatılabildiğini gösteren ve hiç de öğrenci hem de "liseli işi" gibi durmayan bir çalışma olmuş. Tebrikler.


 
Gönderildi : 04/06/2019 1:06 am
(@ied0634)
Gönderi: 23
 

sadelik şıklıktır. sade ve şık bir film. tebrik ederim. tabi çok ilgi alanım değil sanat filmi dediğimiz bağımsız sinema lakin yinede yönetmenin derdine şahit olmak güzel bir duyguydu.


@ben_ied

 
Gönderildi : 04/06/2019 1:49 am
(@paciente)
Gönderi: 0
 

Çok sevdim. Tertemiz vermiş mesajını. Sinematografi de güçlü.


 
Gönderildi : 04/06/2019 6:04 am
Paylaş: