Forum

Yüksek çözünürlükte...
 

Yüksek çözünürlükte DVD oluşturma sorunsalı.

1 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
1,846 Görüntüleme
(@spidervis)
Gönderi: 1248
Admin
Başlığı açan
 
[#15462]

Standart DVD çözünürlüğü zaten 480p. Genel ortalama 720 × 480 ama frame rate 25 olduğu zaman 720 × 576 da olabiliyor. Maksimum değer bu bildiğim kadarıyla.

Bilgisayarda 720p oynuyor derken 1280 x 720 mi? Hangi player'ı kullanıyorsunuz? Ek olarak bilgisayarda dvd içine baktığınızda dosya uzantısı yani formatını görebilirsiniz. Bilinen dosya uzantılarını gizlememeyi seçip, sonra bir ekran görüntüsü paylaşırsanız daha net bir şeyler söyleyebiliriz.


 
Gönderildi : 25/08/2017 8:42 pm
Paylaş: