Forum

program adi
 

program adi

21 Gönderi
14 Üyeler
0 Reactions
5,578 Görüntüleme
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#1448]

selam adobe kullanicilari
sizlerden bir ricam var ben turk televizyonuna ( soray uzun yolda ) gibi program yapacagim yanliz ad bulamadim negibi ad kullanayim?
ben bu programi hollandada yapacagim yanliz .
burda
bu ulkede cicek,liman,sukanallari, yeldegirmenleri var.
tv programi adi icin lutfen yardim
tesekkurler


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 27/05/2007 1:29 am
(@byparlak)
Gönderi: 0
 

selam adobe kullanicilari
sizlerden bir ricam var ben turk televizyonuna ( soray uzun yolda ) gibi program yapacagim yanliz ad bulamadim negibi ad kullanayim?
ben bu programi hollandada yapacagim yanliz .
burda
bu ulkede cicek,liman,sukanallari, yeldegirmenleri var.
tv programi adi icin lutfen yardim
tesekkurler

ceyhan uzun yolda 🙂


n/a

 
Gönderildi : 27/05/2007 10:02 am
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

ceyhanla a'dan z'ye.


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 27/05/2007 10:22 am
(@_reshad_)
Gönderi: 0
 

iyi hoş da yap tabii... ama bu topicin burda ne işi var? konu dışına yada ilnalar duyurular a açsaydın keşke...


 
Gönderildi : 27/05/2007 2:54 pm
(@karatasa)
Gönderi: 0
 

Ceyhan Firarda 🙂


 
Gönderildi : 28/05/2007 1:26 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

ceyhanla hopterelelli:D


 
Gönderildi : 28/05/2007 1:30 am
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

Seke seke çaydan geçer.

Yok o ceylandı.


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 28/05/2007 2:15 am
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

yani arkadaslar burda birsey yazdik demekki bizi ufacik gorup
dalga gectiniz.
ozaman dalga gecin


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 28/05/2007 1:50 pm
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

ceyhanla hopterelelli:D

haha koptum be emir 😆 😆


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 28/05/2007 4:03 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Arkadaş haklı ya.
Kimse niye ciddiye almamış?

Biraz daha detay verirsen programın içeriği ile ilgili ,yardımcı olabiliriz sanırım.


 
Gönderildi : 28/05/2007 10:46 pm
(@karatasa)
Gönderi: 0
 

yani arkadaslar burda birsey yazdik demekki bizi ufacik gorup
dalga gectiniz.
ozaman dalga gecin
Ceyhan'la dalga dalga Hollanda


 
Gönderildi : 29/05/2007 11:29 pm
(@firtinacan)
Gönderi: 81
 

yani arkadaslar burda birsey yazdik demekki bizi ufacik gorup
dalga gectiniz.
ozaman dalga gecin
Ceyhan'la dalga dalga Hollanda

😀


 
Gönderildi : 30/05/2007 12:30 pm
(@edwood)
Gönderi: 0
 

ceyhanname 🙂


...murat...

 
Gönderildi : 30/05/2007 2:45 pm
(@byparlak)
Gönderi: 0
 

ceyhanname 🙂

hahaha

yarildim!!!


n/a

 
Gönderildi : 30/05/2007 8:24 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

bir üye daha gitti tebrikler.


 
Gönderildi : 30/05/2007 8:59 pm
Sayfa 1 / 2
Paylaş: