Forum

oyuncunun yeteneksi...
 

oyuncunun yeteneksiz olması ???

5 Gönderi
5 Üyeler
0 Reactions
1,980 Görüntüleme
(@yusufcanbulut)
Gönderi: 5
Başlığı açan
 
[#13882]

merhaba arkadaşlar. Aklıma bir soru geldi ve sizlere sorayım dedim. Seneryonuzda yakın çekim oyuncunun ağlaması gerekiyor diyelim. Ancak oyuncu ağlamayı beceremiyor veya ağlıyor ancak bir kaç damla yani siz ise hüngür hüngür bir ağlama istiyorsunuz. Bu durumda ne yaparsınız ???


 
Gönderildi : 22/07/2015 1:58 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Oyuncuyu döverim, ağlar.


 
Gönderildi : 22/07/2015 3:24 pm
(@seddata)
Gönderi: 0
 

Çelişkili başlık olmuş, oyuncuysa ağlar diye biliyorum. 🙂

Bir araya gelip, ne yapabileceğinizi konuşun, mimikleri zorlayabiliyorsa, gerisini soğan veya göz yaşartıcı krem var, onunla da halledebilirsiniz.


https://www.youtube.com/@seddata

 
Gönderildi : 22/07/2015 3:29 pm
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

vicks


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 22/07/2015 4:10 pm
 Vlad
(@vlad)
Gönderi: 0
 

yılmaz güneyin duvar filminin kamera arkasını izlersen oyuncunun nasıl ağlatılacağını en doğal haliyle görebilirsin


 
Gönderildi : 24/07/2015 6:17 pm
Paylaş: