Forum

Konu Dışı Sorular
 

[Sabit] Konu Dışı Sorular

481 Gönderi
74 Üyeler
0 Reactions
111.3 K Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 
[#3233]

Forumun konu dışı bölümü dışındaki bölümleriyle(premiere, forum üzerine istekler öneriler, duyurular ilanlar, ankara, 3CCD kameralar vs.) ilgili olmayan ve hakkında başlık açmaya değmeyeceğini düşündüğünüz sorularınızı buraya sorabilirsiniz.

Örnek:

Sizce en güzel gofret hangisi?


 
Gönderildi : 20/10/2008 12:19 am
(@mordevrim)
Gönderi: 0
 

Gofreti bilemem de abi, kinderin ve nesquik in çikolataları yenilebilecek tek çikolatalar diyebilirim. Şeker hastası olduğum için bu konuda seçiciyim. Zaten ayda yılda bir yiyorum, o zaman da sadece bunları tercih ediyorum. 🙂


Yapmayın. Aynı Big Bang'in çocuklarıyız hepimiz...

 
Gönderildi : 20/10/2008 12:23 am
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 


Kinder Bueeenooo:D
Ayrıca BIM'de satılan Fiskobirlik Fındıkezmesini tek geçerim


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 20/10/2008 12:31 am
(@ozanakbaba)
Gönderi: 0
 

Bu tadın üstüne tanımam!

Buralarda pek bulunamıyor.Almanya'dan gelirdi hep.Ne özlemişim..


What the hell are you doing on there!

 
Gönderildi : 20/10/2008 1:38 am
(@beran)
Gönderi: 0
 

Cidden abi ya burda yok o bana da gelirdi almanyadan bulmak gerek :D:D


Akın var güneşe akın! Güneşi zaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!Toprak bakır gök bakır.Haykır güneşi içenlerin türküsünü,hay-kır haykıralım!

 
Gönderildi : 20/10/2008 2:02 am
(@merakli-ogrenci)
Gönderi: 0
 

Ne hikmetse bana da gelirdi 😀


 
Gönderildi : 20/10/2008 2:13 am
(@beran)
Gönderi: 0
 

Ora meşhur bu :D:D Milkanın böle bişeysi var da tam alman çikolatası tadı vermiyo :D:D


Akın var güneşe akın! Güneşi zaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!Toprak bakır gök bakır.Haykır güneşi içenlerin türküsünü,hay-kır haykıralım!

 
Gönderildi : 20/10/2008 2:47 am
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

Bi bana gelmiyormuş ya bak içim burkuldu:D
Domuz yağı ile yapıyorlar yimeeeğin yimeeğin onları.


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 20/10/2008 3:38 am
(@beran)
Gönderi: 0
 

Valla mı demek ondan güzelmiş gelsin gelsin :D:D


Akın var güneşe akın! Güneşi zaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!Toprak bakır gök bakır.Haykır güneşi içenlerin türküsünü,hay-kır haykıralım!

 
Gönderildi : 20/10/2008 3:58 am
(@merakli-ogrenci)
Gönderi: 0
 

Midem bulandı, yemem bi daha ben ya.. Nalet olsun 🙂
Bana gelenleri hepa'ya gönderirim ben de 😀


 
Gönderildi : 20/10/2008 2:01 pm
(@beran)
Gönderi: 0
 

Ben de isterim hep Barış abiye hep Barış abiye :D:D


Akın var güneşe akın! Güneşi zaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!Toprak bakır gök bakır.Haykır güneşi içenlerin türküsünü,hay-kır haykıralım!

 
Gönderildi : 20/10/2008 4:41 pm
(@merakli-ogrenci)
Gönderi: 0
 

Ya Barış'ı İstanbul'da Eskişehir'de yakalama ihtimalim daha yüksek ama Ankara'ya da yaparız bi kıyak 🙂


 
Gönderildi : 20/10/2008 4:44 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

soru başlığını benimde söyleyeceklerim var'a öbürünüde konu dışı sorulara çevirdik 😀


 
Gönderildi : 20/10/2008 5:04 pm
(@beran)
Gönderi: 0
 

Tamamdır ankaraya servisi beklemekteyim olmadı seneye ordayım :D:D


Akın var güneşe akın! Güneşi zaaptedeceğiz güneşin zaptı yakın!Toprak bakır gök bakır.Haykır güneşi içenlerin türküsünü,hay-kır haykıralım!

 
Gönderildi : 20/10/2008 5:57 pm
(@merakli-ogrenci)
Gönderi: 0
 

İnşallah dostum 🙂 beetlejuice bize uçmadan ben burda susuyorum 🙂


 
Gönderildi : 20/10/2008 6:38 pm
Sayfa 1 / 33
Paylaş: