Forum

İnternet'ten Videol...
 

[Sabit] İnternet'ten Videolar

1,882 Gönderi
130 Üyeler
0 Reactions
350.8 K Görüntüleme
(@dv-art)
Gönderi: 0
 

abi yerle yeksan oldum.. işin komik yanı dayak yiyen adam hemşerim..

çok komik....

bu haber gercek olamaz diye umuyorum,cunku bastan sona bir parodi havasi var ve resmen yapaylik kokuyor.ama izlerken cok guldum o ayri 🙂


 
Gönderildi : 24/10/2006 10:55 pm
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

http://www.youtube.com/watch%3fv=dFfusZwsI-0&mode=related&search=

düşünsenize böle bi köpeğiniz olduğunu 😀 😀 😀 😀 😀


 
Gönderildi : 27/10/2006 12:29 pm
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

internet bu nolcaa belli olmaz 😀 😀 😀 😀


 
Gönderildi : 27/10/2006 12:33 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

Görüntü bozuk ama genede koptum. Gerçi filmemi güleyim alttaki yorumlaramı karar veremedim. Afiyet olsun.


 
Gönderildi : 06/11/2006 1:16 pm
(@omega_works)
Gönderi: 0
 

izleyin... işler baya bi karışıyo


Tek noktaları sevmedim hiç... Benim için sadece üç nokta vardır... Çünkü tek nokta son'u, Üç nokta sonsuzluğu anlatır...

 
Gönderildi : 06/11/2006 7:48 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

bana kitap aldan sonra iyi çalışmışlar.


 
Gönderildi : 07/11/2006 2:56 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

Lost çılgınları için


 
Gönderildi : 17/11/2006 3:57 pm
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

ya ben bunu paylaşmadan edemedim.

http://www.ad-awards.com/inc/video.swf?id=30


 
Gönderildi : 06/12/2006 1:51 pm
(@caretta-caretta)
Gönderi: 63
 

Çok şekermiş ya sağol özgür 😆

Don't cry for me argentina 😉


Ubi bene ibi patria-Nerede mutluysan vatan oradır

 
Gönderildi : 08/12/2006 10:24 pm
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

animasyoncuların ilgisini çekecek bir alet sanırsam... yakında flash falan kalmaz 🙂


 
Gönderildi : 22/12/2006 3:41 am
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

http://www.akilli.tv/Player.aspx?VDX=F7C1446D-6144-4D90-9A45-1F00103C7830

söyleyecek hiç bişey bulamıyorum...nutkum tutuldu.. yani bi allahın kulu şu sahneyi cekerken abi biz napıyoruz dememişmi. pes yaa dangalaklık olur ama bu kadarı....offf off....


 
Gönderildi : 09/01/2007 6:39 pm
(@ozan-kurt)
Gönderi: 0
 

Shrek in çorum versiyonu... Söyleyecek söz bulamıyorum. Bu video en güzel böyle yapılabilir...


 
Gönderildi : 09/01/2007 8:19 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 


 
Gönderildi : 16/01/2007 1:03 am
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
Başlığı açan
 

😆 😆 😆 işte size gerçek ninja kaplumbağa hahahaha hep merak ederdim bunnar nası yaıo die sagol kezzap


 
Gönderildi : 16/01/2007 12:17 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

😆 😆 😆 işte size gerçek ninja kaplumbağa

😀 😀

Splinter'dan öğrendiklerini uyguluyor.


 
Gönderildi : 16/01/2007 1:10 pm
Sayfa 2 / 126
Paylaş: