Forum

Asıl İsimleriniz...
 

Asıl İsimleriniz...

101 Gönderi
75 Üyeler
0 Reactions
22.9 K Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 
[#976]

Bazılarınızın isimlerini biliyorum.
Bazılarınızınkini bilmiyorum.
Bir süre sonra nick'le hitap etmek istemiyorum.
O nedenle sorun oluyor.
İsimlerimizi yazalım ki bu sorun ortadan kalksın isterim ben.
Ben başlıyayım, Fırat!


 
Gönderildi : 22/12/2006 12:04 am
(@omega_works)
Gönderi: 0
 

güzel fikir Fırat. Sohbetler daha samimi ve sıcak oluyor bu sayede. Nick le hitab resmi gibi oluyor. Benim adım Ömer, memnun oldum Fırat.


Tek noktaları sevmedim hiç... Benim için sadece üç nokta vardır... Çünkü tek nokta son'u, Üç nokta sonsuzluğu anlatır...

 
Gönderildi : 22/12/2006 1:13 am
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

Bilal...


 
Gönderildi : 22/12/2006 2:32 am
(@akn673)
Gönderi: 0
 

--


 
Gönderildi : 22/12/2006 2:46 am
(@selcukkuru)
Gönderi: 0
 

selçuk 😀


"Söz gider, yazı kalır... Aha bunu da buraya yazıyorum..."

 
Gönderildi : 22/12/2006 5:15 am
(@suheyptosun)
Gönderi: 0
 

waşşşş 😀

Süheyp


www.kristalfilm.com

 
Gönderildi : 22/12/2006 7:39 am
(@admin)
Gönderi: 3668
Admin
 

Şermin 😆

Özgür .....


 
Gönderildi : 22/12/2006 12:52 pm
(@caretta-caretta)
Gönderi: 63
 

İsmail 😉


Ubi bene ibi patria-Nerede mutluysan vatan oradır

 
Gönderildi : 22/12/2006 3:17 pm
(@lowrider)
Gönderi: 10
 

Emre ' lowrider ' SAVAŞ


 
Gönderildi : 22/12/2006 6:22 pm
(@schumacher87)
Gönderi: 64
 

Hasan


Ben İstanbul oldum, sen Bursa...

 
Gönderildi : 22/12/2006 11:13 pm
(@ispider)
Gönderi: 0
 

Arif 😉


YETENEK,AZİM VE DENEYİM SENİ BAŞARIYA GÖTÜRÜR

 
Gönderildi : 22/12/2006 11:28 pm
(@coyo-t)
Gönderi: 0
 

göbek adım mı gerçek adımmı?

göbek adım hayriye

gerçek adım ugur


 
Gönderildi : 22/12/2006 11:43 pm
(@selcukkuru)
Gönderi: 0
 

göbek adım mı gerçek adımmı?

göbek adım hayriye

gerçek adım ugur

sanada bu yakışır. Tam adını bulmuşlar 😀 😀 😀


"Söz gider, yazı kalır... Aha bunu da buraya yazıyorum..."

 
Gönderildi : 22/12/2006 11:54 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

Şermin 😆

Özgür .....

Şermin daha iyi 😀

Güldürdün beni gece gece...


 
Gönderildi : 23/12/2006 3:32 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
Başlığı açan
 

waşşşş 😀

😀 😀

Olsun ya...
En azından değişik bir isim 😉


 
Gönderildi : 23/12/2006 3:32 am
Sayfa 1 / 7
Paylaş: