Forum

acil yardım Lazım
 

acil yardım Lazım

1 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
1,070 Görüntüleme
(@alperenanik25)
Gönderi: 22
Başlığı açan
 
[#13826]

şimdi ben 2013 te inşaat mühendisliğine yerleştim. daha da sınava girmedim. Herhangi bir Konservatuvara girebilir miyim hakkım var mı. oyunculuk veya drama yazarlığı için.?


Olmazlar var olsun diye, hayal kurmadık mı?

 
Gönderildi : 02/07/2015 11:47 pm
Paylaş: