Biraz sürdü, anca yetişti:
Bunu izleyen olmadı mı, kötü mü ders yoksa.
Bence fena olmayan bilgiler var.
Müziği paylaşayım ben de: https://soundcloud.com/spidervis/guitars-of-the-night
Ben videoları izliyorum diyemem hep üstün körü bakıyorum ama ders videoları içinde en iyi ses düzeyi ve düzeni bu videoda bence.
Öğreniyorum ses konusunu da. Buldum bir standart sanki videolar için.
yok hocam gayet anlaşılır ve güzel.
edit. ayrıca yardım vs ihtiyaç olursa hamallık açısından ben varım. işi gücü olan insandan her hafta ders istemek bencillik olur bi yerde.
oh be 😀
Şahane olmuş, emin ol bir 30-40 fotoğraf incelemesi daha yapsaydın hiç sıkılmadan izlerdim. Çok besleyiciydi, ellerine sağlık.
Sağolun, bir sonraki ders objektifler ve anlam...