Forum

ilk After Effect denemesi

3 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,964 Görüntüleme
 erem
(@erem)
Gönderi: 66
Başlığı açan
 
[#12839]

Arkadaşlar After Effect'i ilk defa dün kurdum yorumlarınızı bekliyorum,eksiklerimi söylerseniz çok sevinirim
Teleport Denemesi(Biraz ıkınır gibi olmuş :D)
[dm] http://www.dailymotion.com/video/x269a4d_teleport-deneme [/dm]
Yumruk Denemesi
[dm] http://www.dailymotion.com/video/x269aee_yumruk-denemesi_creation [/dm]


filmgrup

 
Gönderildi : 19/09/2014 11:08 pm
 erem
(@erem)
Gönderi: 66
Başlığı açan
 

Eksiklerimi söyleseniz çok iyi olucak


filmgrup

 
Gönderildi : 21/09/2014 2:28 pm
(@sinankaracam)
Gönderi: 0
 


Bu örnek seninkine benziyor. Burada adamın geldiği yerde şok dalgası gibi bozulmalar(displace) var ve bunlar bu efektin olmazsa olmazları gibi duruyor.

Diğer örneğine söylenecek bir şey var mı bilmiyorum, olmuş yani.

Not: Youtube kullan


After Effects Blog | http://www.sinankaracam.com
http://videohive.net/user/dijihane/portfolio?ref=dijihane

 
Gönderildi : 21/09/2014 4:12 pm
Paylaş: