Forum

animasyon denemeleri

18 Gönderi
5 Üyeler
0 Reactions
5,474 Görüntüleme
(@msaricay)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

http://vimeo.com/54493105

ilk camera tracking denemem, detaylar ve post aşaması üzerinde durulmadı.camera tracking olayını öğrenme amaçlı oluşturulmuş bir sahnedir. hatalar mevcut.

https://vimeo.com/52056457
parçalanma efekti uygulamak istedim ama istedigim gibi olmadı yine hatalar mevcut.
vakit buldukça bu konular üzerinde testler yapacagım
yorum ve eleştirilerinizi paylaşırsanız sevinirim
c4d vray after effect kullanılmıştır.

 
Gönderildi : 30/11/2012 4:45 am
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

Hatalar var ama güzel olmuşlar. Dinamik oldukça inandırıcı. Esasen doku ve ışıklandırma üzerinde biraz çalışarak daha iyi hale getirilebilir. Şu haliyle bile yayında gördüklerimizin çoğunda daha gerçekçiler.

Modelleri DeEspona'dan mı aldınız? Parçalanma dinamikleri hangi plugin üzerine kurulu?

İyi çalışmalar.

Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 30/11/2012 3:28 pm
(@msaricay)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

modeller thefreemodels com dan aldım, parçalanmalar thrasiu plugin kullandım yorum için çok teşekkürler

 
Gönderildi : 30/11/2012 6:12 pm
(@animator)
Gönderi: 0
 

Birincisini açamadım ama ikincisi çok güzel olmuş. Ama ateş efektinde biraz sıkıntı var gibi.

Bir de şöyle bir ekleme yapayım: Helikopterin düşüşü sırasında kuyruk kısmındaki diğer parçaların da zarar görmesi gerekmez miydi?

 
Gönderildi : 29/03/2013 7:03 pm
(@msaricay)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

acemi askerin eline g3 piyade tüfeğini verilince adam kendini komanda sanırmış ya benimki o hesap 🙂 işin temelini çözmeden girdik vfx işlerine.:)

haklısınız referans aldıgım sahneye uyduramadım bazı dynamic olayları sahnedeki gibi olmadı.zaman geçtikçe çalışmalar iğrenc gelmeye başlıyor gözüm görmesin diye siliyorum.
yorum için tşkler.

 
Gönderildi : 01/04/2013 6:24 am
(@animator)
Gönderi: 0
 

Olsun dostum, moralini bozma. Birçok kişi onu da yapamaz. Bu işlerin her "kırıntısı" mucizeye doğru atılan bir adımdır.

 
Gönderildi : 01/04/2013 12:10 pm
(@gasteci)
Gönderi: 0
 

Ben sevdim valla üzerine biraz koyu renkler uygulansa türk filmlerinde kullanılabilir bana göre fetih filminin animasyonları daha kötüyüd. Tebrikler.

http://www.kromfilm.com
http://www.nazmi.info

 
Gönderildi : 01/04/2013 5:35 pm
(@animator)
Gönderi: 0
 

msaricay diğer çalışmalarını da paylaşsana onları da yorujm yapalım, ben de Allah'ın izni Peygamber'in kavli K.Kerim'in ışığı vesilesiyle bilgisayarıma kavuşursam bişeyler yazıp çizeceğim.

 
Gönderildi : 13/04/2013 2:10 am
 Vlad
(@vlad)
Gönderi: 0
 

Ses yok galiba ama işin %50si ses diye düşünüyorum. Ses efektleriyle olay çok daha iyi olur. Kalite filmleri bile sessiz izle efektler yapay gözükebiliyor. Ben çok beğendim tebrikler..

 
Gönderildi : 13/04/2013 3:06 am
(@msaricay)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

http://vimeo.com/62440599
paylaşılmaya değer bir şeyler yapamadım daha inşallah olunca mutlaka paylaşırım görüşleriniz önemli
şu sıralar öğrenme aşamasındayım eksikler üzerinde duruyorum tutorial ve derslerden sıra gelmiyor.daha önceki yorumlarında söyledigim gibi bunlar test, ne post aşamasında nede ses konusunda durulmadı.sıradan bi ses ve post işlemi yapmak istemedim. 3d işini istedigim seviyeye getirdigim zaman ses olayına mutlaka girecegim.
Forumdaki ses uzmanı arkadaşlardan direk yardım ve görüş almayı düşünüyorum.yorumlar ve görüşleri ayrıca teşekkürler.

 
Gönderildi : 13/04/2013 3:21 am
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

Kizin hareketi bvh mi?

Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 17/04/2013 1:29 am
(@animator)
Gönderi: 0
 

Hoşgeldin Fulgura, geçmiş olsun tekrar. Ateş efekti biraz abartılı olmuş ama yine de sahnesine göre değişir tabii ki sen daha iyi bilirsin. bvh ne demek?

 
Gönderildi : 18/04/2013 2:38 am
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

bvh bir tur mocap formati. Yani hareket eden birinin uzerinden kamera ile yakalanan hareket noktalari ile bvh (ya da bip vb) formatlarda veri yaziliyor. Sonra bunu kullandiginiz 3d ya da anim programindaki bir karakter uzerine yukleyerek onun ayni hareketleri son derece dogal bir gorunumle yapmasini sagliyorsunuz. Kizin hareketleri elle anim edilmis gibi degil de sanki gercek insan hareketi uzerinden kopyalanmis gibi geldi. O nedenle hazir bir bvh dosyasi kullandi arkadas sandim.

Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 19/04/2013 3:05 am
(@animator)
Gönderi: 0
 

bvh bizi rigging işleminden kurtarıyor mu? Yani karakterin nasıl hareket etmesini istiyorsak ona uygun bir bvh buluyoruz. plug in gibi birşey sanırım. Sizin bahsettiğiniz track motion değil mi, AE'de yapılan?

 
Gönderildi : 19/04/2013 3:13 am
(@fulgura)
Gönderi: 0
 

Evet elle animasyon yapmaktan kurtuluyorsun. Hazir ve bedava binlerce bvh kolleksiyonum vardi. Bir yerlerden bulursunuz ararsaniz. Bunlar hazir koleksiyonlar. Aralarindan isinize yarayani dogrudan secip yukleyerek kullanabilirsiniz. Bizim 2-3 sene once yere dusen bir kadin animasyonu ihtiyacimiz oldu. Tesadufen 600 karelik bir dans bvh'sinin sonunda kadinin yere dustugunu gorduk ve sadece orasini kesip kullandik. Yani mevcut bvh'yi esas alip uzerinde degisiklik de yapabilirsiniz. Bugun mocap teknolojisi amator duzeye dustu, evde kendiniz bile yapabilirsiniz.

Bu dediklerim AE uzerinde degil, anim ozelligi olan 3D programlarda kullaniliyor. 3DS MAx, Maya, Blender ya da Motion Builder en yaygin olanlari. 2D bvh de olabilir ama ben hic denk gelmedim ve pek mantikli gelmiyor.

Sinema hem bir hastalık hem de tedavisinin ortak adıdır.

Sorularınızı özel mesaj yerine forum üzerinden herkese açık sormanızı rica ediyorum.

 
Gönderildi : 19/04/2013 3:20 am
Sayfa 1 / 2
Paylaş: