http://www.minusgreen.net
Fotograf cekimi,fotografik isiklandirma kiralama hizmeti,film uzerine yapim asamasinda olan sitem
minusgreen fikri çok hoş. çalışmalarda hayranlık uyandırıcı..
showreel i izledim özellikle ışık ve kadraj konusunda etkileyici olduğunu söylemeliyim..
başarılar..
(showreel sitede yayında değil biliyorum.. barış ofise uğradığında baktım)
Mustafakenan cok tesekkur ediyorum dostum guzel temenni ve sozlerin icin...
Walla utandim simdi.Ozellikle minusgreen ve showreel konusunda 🙂
portfolyo ve showreel i gelistirmeye calisiorum,dogru duzgun bi kac is daha olursa ekleyecek iyi olur isallah bakalim.
site biraz amator oldu sanirim ama isallah is gorur.Cok tesekkur ederim.