Forum

Final Cut Capture

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
2,371 Görüntüleme
(@nerazzuri)
Gönderi: 13
Başlığı açan
 
[#4125]

capture yaptığım videoları neden parça parça bölerek aktarıyor, ben tek parça aktarmak istiyorum ama yapamıyorum :s


 
Gönderildi : 28/05/2009 12:55 am
(@eraydinc)
Gönderi: 0
 

Plan plan atar


eraydinc.com
vimeo.com/eraydinc

 
Gönderildi : 29/05/2009 3:43 am
Paylaş: