Forum

My Sassy Girl

1 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
1,538 Görüntüleme
(@velfecir)
Gönderi: 81
Başlığı açan
 
[#1233]

Merak ettim acaba bu filmi izleyen var mı diye.Muhakkak vardır tabi.
Az önce hangi film izleyeyim diye bakınırken bu filmi gördümde.Hala silmemişim.Baya eskiden izlemiştim.Çok hoşuma gitmişti.Biraz nostalji olsun dedim , tekrar izledim. : )

Tekrar beğendim,tekrar hoşuma gitti.

Öncelikle izlemeyen varsa izlemelerini tavsiye ediyorum ve izleyenlerden de birkaç yorum almak istiyorum mümkünse sizde beğendiniz mi yoksa sadece benim mi hoşuma gitti bu film : )










 
Gönderildi : 05/03/2007 2:19 pm
Paylaş: