Forum

Herkesin en iyi işi
 

Herkesin en iyi işi

3 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,800 Görüntüleme
(@sinankaracam)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#8363]

Aramızda çok yetenekli arkadaşların olduğu belli, bu başlık altında herkes "lan benim şimdiye kadar ki en iyi projem bu" dediği işini burada paylaşırsa eminim birçok kişinin ufkunu genişletir.

Dedikten sonra bende bir şey paylaşmak isterdim fakat

inşallah yakında diyeyim... 🙂


After Effects Blog | http://www.sinankaracam.com
http://videohive.net/user/dijihane/portfolio?ref=dijihane

 
Gönderildi : 20/01/2012 11:54 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Başlığın en doğru yeri burası olsa gerek.

Benimki budur herhalde:

[vimeo] http://www.vimeo.com/11410919 [/vimeo]

şifre:bizik01ads


 
Gönderildi : 22/01/2012 2:52 pm
(@sinankaracam)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Daha çok intro, jenerik vs demek istemiştim, bu yüzden AE forumunda açmıştım.


After Effects Blog | http://www.sinankaracam.com
http://videohive.net/user/dijihane/portfolio?ref=dijihane

 
Gönderildi : 22/01/2012 4:19 pm
Paylaş: