Ticari amaçla çekilmiş bir filmi yayınlamak için hangi yol daha zahmetsiz sizce ?
Tabii ki İnternet yayını. Sinemada nasıl gösterime sokabiliriz ki zaten? Aşırı derecede zor bir olay.
Tabii ki İnternet yayını. Sinemada nasıl gösterime sokabiliriz ki zaten? Aşırı derecede zor bir olay.
Peki kar ve ciro açısından bakıcak olursak kayda değer bir rakam elde edebilir miyiz ?
Bunlar konuşuldu hep birçok başlıkta, kilitliyorum burayı. Forumu gezin, aramayı kullanın. İyi günler.
Bence internet yayını daha zahmetsiz. Sinema上映 için salon kiralama, gösterim saatlerini ayarlama, bilet satışı gibi pek çok detayla uğraşmak gerekiyor. İnternet yayını ise dijital bir platformda filmi yükleyip paylaşmakla sınırlı, daha az fiziksel emek ve organizasyon gerektiriyor. Ancak telif ve yasal konular her iki yol için de dikkatli şekilde takip edilmeli.