tabi ya, şuraya iki eğlencelik iş atsanız, gülsek eğlensek hatalarınızdan ders alsanız, biz de öğrensek 🙂
vallahi fabrikanın kısırlığı öldürecek beni, elimden gelse her hafta ayrı bi şey yükleyebilsem şuraya 🙂
Gönderildi : 05/02/2013 8:54 pm
kimseden ses çıkmıyor yine tamam şöyle yapalım çarşamba uygun mudur ?
Gönderildi : 07/02/2013 11:43 pm
Çarşamba günü nerdeyiz aga ?
Kafalar paylaştıkça güzelleşir. @beta
Gönderildi : 09/02/2013 3:48 pm
Gönderildi : 11/02/2013 11:27 pm
bira ucuz olsun 😀 peyote nasıl 😉
Kafalar paylaştıkça güzelleşir. @beta
Gönderildi : 11/02/2013 11:41 pm
Sevgililer günü özel buluşması - 14.02.2013
Saat 19:00 Travellers Cafe (Adalar Migros sırası)
Kafalar paylaştıkça güzelleşir. @beta
Gönderildi : 13/02/2013 8:38 pm
çiçeğimi alıp gelecem 😀
Gönderildi : 13/02/2013 8:45 pm
ellerimde çiçekler kolumda bilezikler oy sana dolanayım... en da mix by yoww yoww emine 😀
Kafalar paylaştıkça güzelleşir. @beta
Gönderildi : 14/02/2013 2:23 pm
Sayfa 27 / 27
Önceki